فراری 2020 f8 tributo؛ مشخصات و قیمت

فراری ۲۰۲۰  f8 tributo  همانطور که از نام ان پیداست به دلیل موتور ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری که قویترین موتور v8  ساخته شده توسط فراری است و توانسته جوایز متعددی را از ان خود کند، تحسین می شود.

این خودرو از نظر ظاهری شباهت فراوانی با مدل  ۴۸۸ GTB  دارد و می توان f8  را جایگزین GTB 488  دانست به گونه ای که تیم طراحی فراری، طراحی فراری f8  را به مانند طراحی یک پل به سمت سبک جدیدی از فراری تشبیه کردند.

چراغ های چهارگانه عقب گرد و شیشه عقب lexan با بادگیر هایی برای حذف هوای گرم درون موتور تعبیه شده است.

رابطه tribute  با GTB  در قسمت داخلی نمایان می شود. فرم کلی کابین مشابه همدیگر است و از تغییراتی که در ان صورت گرفته می توان به کوچکتر شدن فرمان ، دریچه های هوای گرد و یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی که سرنشین کناری این خودرو می تواند از ان استفاده کند.

کلید های کنترلی این خودرو بر روی فرمان بدون تغییر باقیمانده اند و کوچکتر شدن سایز فرمان رانندگی با این خودرو را بهبود بخشیده.

مشخصات فنی فراری ۲۰۲۰ f8 tributo

موتور ۸ سیلندر استفاده شده در این خودرو حجمی برابر ۳.۹ لیتر داشته که در کنار توربوشارژ دو قلوقادر به تولید ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتون متر گشتاور است. سرعت فراری F8 Tributo در مدت زمان ۲.۹ ثانیه  به کمک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

سرعت این خودرو در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر بر ثانیه می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

فراری وزن F8 Tributo را برای عملکرد بهتر ۴۰ کیلوگرم کاهش داده و اکنون ورنی در حدود ۱۳۳۰ کیلوگرم دارد.

قیمت پایه این خودرو ۲۳۶۰۰۰ یورو در نظر گرفته شده که هم رده خودروهای مکلارن و لامبورگینی هوراکان است

 

ferrari f8 tributo 4 300x169 - فراری 2020 f8 tributo؛ مشخصات و قیمتferrari f8 tributo 3 1 300x169 - فراری 2020 f8 tributo؛ مشخصات و قیمتferrari f8 tributo 1 300x169 - فراری 2020 f8 tributo؛ مشخصات و قیمتferrari f8 tributo 300x169 - فراری 2020 f8 tributo؛ مشخصات و قیمت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.