ارزان ترین موستانگ جدید در مقابل گران ترین: Shelby GT500

با اینکه تمام خودرو های موستانگ از یک سبک پیروی میکنند اما خودرو های امروزی دچار تغییراتی شده اند که قصد داریم ببینیم حداقل و گران ترین موستانگ ها برای سال ۲۰۲۰ چقدر متفاوت هستند.

بیایید با کمی مقایسه قیمت کار را شروع کنیم .هزینه ارزان ترین هزینه موستانگ که هم اکنون می توانید خریداری کنید ، ۲۸،۴۱۰ دلار خواهد بود. با این قیمت خودرویی با ۳۰۰ اسب بخار نیرو و مصرف سوخت ۳۱ مایل به ازای هر گالن در اختیارتان خواهد بود.اگر به دنبال کمی شور و هیجان هستید به نسخه ۷۶۰ اسب بخاری فوق العاده V-8  که فقط در مدل GT500  موجود است نیاز دارید.

این خودرو با قیمت پایه ۷۳،۹۹۵ دلار به فروش میرسد، اما اگربسته های رفاهی را برای این خودرو در نظر بگیرید قیمت این خودرو فراتر از قیمت پایه اش خواهد رفت به گونه ای که برای بسته های فیبر کربن (که شامل چرخ های فیبر کربنی ، یک بال عقب با فیبر کربن به سبک GT4  و صندلی های Recaro) است ۱۸،۵۰۰ دلار، نوارهای مسابقه ای ۱۰۰۰۰ دلاری نقاشی شده با دست و ۳۰۰۰ دلار بسته بندی فناوری بر قیمت پایه این ماشین افزوده می شود. گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک جایگزین نسخه قدیمی شده و ترمز ها در GT500  جدید ارتقا یافته اند ، روتور های ۱۵.۵ اینچی با کالیپر های ۶ پیستونی در جلو و چهار پیستونی در عقب ، بدنه  خودرو نیز به منظور کاهش حداکثری دمای موتور مجددا طراحی شده.2020 Ford Mustang Shelby GT500 Front 300x169 - ارزان ترین موستانگ جدید در مقابل گران ترین: Shelby GT500

مشخصات فنی موستانگ GT500 shelby

GT500 جدید یک پیشرانه ۵.۲ لیتری V-8 فوق العاده دارد که از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاوربهره می برد این اعداد خروجی هنوز تایید نشده اند اما در مقایسه با موتور قبلی که یک پیشرانه ۵.۸ لیتری V-8 با ۶۶۲ اسب بخار قدرت و ۶۳۱ نیوتن متر گشتاور است ، پیشرانه قدرتمند تری است. موتور جدید به گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه متصل  می شود و پیش بینی می شود که زمان ۰-۱۰۰ این خودرو حدود ۳.۵ ثانیه طول بکشد و گیربکس دستی نیز برای این خودرو پیش بینی نشده.

قیمت shelby GT500

مدل فورد موستانگ شلبی GT500 2020 تا پاییز به فروش نمی رسد ، اما نسخه اول آن قبلاً در حراج اتومبیل جمع کننده بارت-جکسون در اسکاتسدیل ، آریزونا با قیمت ۱.۱ میلیون دلار فروخته شد.

فورد قیمت بقیه Shelby GT500s را هنوز اعلام نکرده است. اما با توجه به اینکه GT350 2019 با قیمت ۶۰.۲۳۵ دلار آغاز می شود ، انتظار داریم مدل جدید حداقل ۷۰،۰۰۰ دلار پیش برود.

2020 Ford Mustang Shelby GT500 Detroit - ارزان ترین موستانگ جدید در مقابل گران ترین: Shelby GT5002020 Ford Mustang Shelby GT500 Rear - ارزان ترین موستانگ جدید در مقابل گران ترین: Shelby GT5002020 Mustang Shelby GT500 04 - ارزان ترین موستانگ جدید در مقابل گران ترین: Shelby GT500

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.