خودروهای مشتاق برای ورود به بازار امریکا

در حالی که نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت در آلمان ممکن است فریاد بسیاری از ایالات ها  به نظر برسد ، بسیاری از وسایل نقلیه لوکس و برقی که در آنجا راه اندازی شده اند در ماه های آینده عازم ایالات متحده خواهند شد. در اینجا نگاهی به آنچه که به آمریکا می آید می اندازیم.

۲۰۲۰ Audi RS 6 Avant

2020 audi rs6 avant 3 1600x1200 300x225 - خودروهای مشتاق  برای ورود به بازار امریکا

مدل RS 6 Avant مدل ۲۰۲۰ یک هیبریدی ، ۴.۰ لیتری توئین توربو V-8 است که باعث می شود ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۵۹۰ پوند فوت گشتاور متناسب با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و پیشرانه تمام چرخ را داشته باشد. RS 6 عملکردی  پر زرق و برق همچون مرسدس-AMG E63 S و Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo و خودروهای دیگر دارد و در آینده نزدیک در بازارهای امریکا به فروش میرسد .

۲۰۲۰ Audi RS 7 Sportback

2020AudiRS7 300x300 - خودروهای مشتاق  برای ورود به بازار امریکا

Audi Rs 7 مانند RS 6 Avant ، RS 7 Sportback از یک سیستم هیبریدی با ولتاژ ۴۸ ولت استفاده می کند که برای بهبود اقتصاد عمومی سوخت طراحی شده است. پیشرانه ۵۹۲ اسب بخاری ، ۴.۰ لیتری توئین توربو V-8 با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و چهار چرخ باعث ایجاد گشتاور ۵۹۲ نیوتن متری می شود و در ۳.۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۷۸ کیلومتری در ساعت آن را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رساند.

۲۰۲۰ BMW X6

2020 bmw x6 300x169 - خودروهای مشتاق  برای ورود به بازار امریکا

اگرچه این کراس اوور لوکس شبیه به کوپه در اوایل تابستان اعلام شد ، BMW X6 2020 نمایش فرانکفورت را قبل از آمدن به نمایندگی های ایالات متحده در ماه نوامبر رونمایی کرد. برای سال ۲۰۲۰ ، مدل X6 در سه نمونه ارائه می شود. موتور دیفرانسیل عقب sDrive40i مدل پایه است و دارای حجم ۳.۰ لیتری توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۳۳۰ نیوتن متر است. پیشرانه تمام چرخ xDrive40 از همان موتور sDrive40i برخوردار است ، اما نیرو را به تمام چرخ ها منتقل می کند.

برای طرفداران عملکرد مدل  M Performance M50I وجود دارد که از نوع استاندارد با پیشرانه تمام چرخ برخوردار است. مدل M Performance جدیدترین  نسخه BMW  ، ۴.۴ لیتری دوقلو توربو V-8 بوده  که ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ نیوتن متر گشتاورتولید می کند.

Byton M-Byte 2020

byton m byte electric suv headed for mass production this year 300x169 - خودروهای مشتاق  برای ورود به بازار امریکاخودروساز چینی Byton از کراس اوور الکتریکی خود رونمایی کرد که اولین خودروی تولیدی از خودروسازان مستقرچین در آمریکا در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. این خودرو به عنوان یک مدل دیفرانسیل عقب با پیشرانه ۲۷۰ اسب بخار با بسته باتری ۷۲ کیلووات ساعت ارائه می شود ، یا یک نوع پیشرانه چهار چرخ ۴۰۰ اسب بخاری که دارای یک باتری ۹۵ کیلووات ساعتی برای مسافتی در حدود ۲۴۰ مایل ارائه می شود.

Ferrari ۸۱۲ GTS

2020 ferrari 812 gts 300x169 - خودروهای مشتاق  برای ورود به بازار امریکانسخه قابل تبدیل V-12-812 Superfast دارای سقف قابل جمع شدن است که فقط در سرعت ۱۴ مایل در ساعت در ۱۴ ثانیه جمع  می شود. پیشرانه ان یک موتور ۶.۵ لیتری V-12 است که ۷۸۹ اسب بخار نیرو و ۵۳۰ نیوتن متر قدرت را به یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه منتقل می کند ، این قدرت به قدری کافی است که می تواند خودرو را در کمتر از ۳ ثانیه به ۶۰ مایل در ساعت برساند.

Lamborghini Sian

lamborghini sin fkp 37 100716007 h 300x187 - خودروهای مشتاق  برای ورود به بازار امریکاپیشرانه لامبورگینی Sián یک موتور V-12  ۸۱۹ اسب بخاری  (قدرتمندترین پیشرانه ساخته شده توسط شرکت) با یک موتور الکترونیکی ۴۸ ولت جفت می شود که  ۳۴ اسب بخار بیشتر را به موتور تزریق می کند  و می تواند در کمتر از ۲.۸ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت  ( ۱۰۰ کیلومتر ) برسد و حداکثر سرعت ان ۳۵۰ کیلومتر در ساعت  است.

۲۰۲۰ Porsche 911 Carrera 4 and Carrera 4 Cabriolet

2020 porsche 911 carrera 4s configurator 300x169 - خودروهای مشتاق  برای ورود به بازار امریکاپس از آغازسال جدید پورشه  در اوایل سال جاری ، نسخه های AWD پایه  ۹۱۱ را با Carrera 4 و Carrera 4 Cabriolet معرفی کرد. قدرت از یک موتور ۳ لیتری دوقلو توربو تخت که نیرویی برابر ۳۷۹ اسب بخار قدرت و ۳۳۱ نیوتن متر گشتاور تولید میکند  به یک گیربکس ۸ سرعته دو سرعته می رسد و در کمتر از ۳.۸ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت دست می یابد .  این خودروها در اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شوند  که قیمت آن ها  از ۱۰۶.۰۵۰ دلار برای Carrera 4 و ۱۱۸.۸۵۰ دلار برای Carrera 4 Cabriolet شروع می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.