اولین تجربه رانندگی با فراری F8 تریبیوتو ؛ مفرح تر از 488

اولین تجربه رانندگی با فراری F8 تریبیوتو ؛ مفرح تر از ۴۸۸

فیورانو،پیستی مسابقه ای درست خارج از کارخانه فراری که مشهور به تست کردن قرمز هاست،موسوم به”تستاروسا” که مهندسان آن را طراحی کرده اند.جایی که انزو فراری کبیر در آن پیست خانه ای دارد که همچنان پابرجاست.

از سال ۱۹۷۲ هر راننده و ماشین عالی که می خواهد خود را محک بزند وارد این پیست می شود، از گیلس ویلنواو تا مایک شوماخر افسانه ای از ۵۱۲BB LM تا ۳۳۳SP از ماشین های گرند پریکس تا دینو ۲۴۶GTS از فراری F40 تا لافراری و انزو همگی در این پیست تست شده اند و حالا چرخ گردون نوبت را به فراریF8 تریبیوتو داده است تا بتوند خود را محک زده و برای خود خریدارانی پیدا کند.

فراری f8 tributo مدل ارتقاء یافته ۴۸۸GTB که خود یک کلکسیون از هشت سیلندرهای قدرتمند فراری است.در حال حاضر مدل های مختلفی از هشت سیلندر خورجینی روی خط تولید قرار دارد اما F8 از موتور ۴۸۸ پیستا که ۵۰ درصد جدیدتر از مدل کنونی است استفاده میکند.این بهبود در اکثر قطعات صورت گرفته و سعی بر آن بوده تا بیشترین بهینه سازی صورت بگیرد.

همانطور که فراری گفته است؛ فاصله موتور و گیربکس برای دریافت بازخورد سریع تر کمتر شده است، در جلو و عقب خودرو پره های شکست باد در جلو و عقب برای چسبندگی بیشتر به جاده تعبیه شده است.سیستم اگزوز طولانی تر و بزرگتر شده تا از عهده مقدار دود خروجی برآید همچنین این سیستم نیز بهینه شده تا قدرت خروجی موتور را کاهش ندهد.

2 5 - اولین تجربه رانندگی با فراری F8 تریبیوتو ؛ مفرح تر از 488

مشخصات فنی فراری F8 تریبیوتو ؛

موتور هشت سیلندر فراری f8 tributo  قادر به تولید ۷۱۰ اسب بخار در دور موتور ۸۰۰۰ دور بر دقیقه است که گشتاوری برابر با ۵۶۸ پوند بر فوت را در دور موتر ۳.۲۵۰ عرضه میکند. وزن آن۳.۱۲۴ پوند است که البته بدون ،روغن و بنزین و . . . تا ۲.۹۲۶ پوند قابل کاهش است.

۰-۶۲ مایل را فقط در ۲.۹ ثانیه می پیماید و ۰-۱۲۴ مایل را در ۷.۸ ثانیه و دارای بیشینه سرعت ۲۱۱ مایل بر ساعت است که برای چنین خودرویی بسیار زیاد است، پس بسیار مراقب باشید.

در ادامه تصاویر داخل، جلو و عقب خودرو را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.