خداحافظی با کیا استینگر یا ..

به عنوان یک سدان با عملکرد نسبتاً مقرون به صرفه ، در مورد کیا استینگر چیزهای زیادی وجود دارد ، اما این برند از نحوه فروش این مدل چندان خوشحال نیست. این شرکت هنوز در حال تصمیم گیری در مورد اینکه آیا نسل دوم این خودرو را تولید کند تردید دارد.

2019 kia stinger gts at the new york auto show 1 - خداحافظی با کیا استینگر یا ..

از نظر برخی کارشناسان کیا باید در مورد استینگر کمی صبور باشد و باید کمی زمان بگذرد تا این خودرو بتواند در میان کشور های منطقه شناخته شود.

یکی از مهم ترین دلایل افول کیا استینگر در بازار، عرضه آن به صورت دیفرانسیل عقب است و با توجه به آن که کیا در ساخت این نوع از سیستم انتقال قدرت به اندازه دیگر خودروسازان با تجربه دنیا تبحر ندارد، باعث شده تا اعتماد کمتری به آن صورت بگیرد و استینگر نتواند اهداف فروش خود در بازارهای مختلف را تحقق بخشد

در بازار اروپا، استینگر توانسته نسبتا خوب عمل کند، اما در بازار آمریکا، فروش این مدل چندان مطلوب نبوده و کیا در صدد آن است با بهره گیری از تکنیک های مختلف، حجم فروش خود در آمریکا را افزایش دهد.

امار فروش

براساس آمار فروش اتومبیل ، استینگر تقریباً نیمی از رقم پیش بینی شده شرکت در استرالیا را تشکیل می دهد و این امار فروش در ایالات متحده ضعیف تر است . از ژانویه تا آگوست سال ۲۰۱۹ ، کیا ۹،۴۳۵ دستگاه از این خودرو را تحویل داده است در همین رابطه نمایندگی ها تخفیف های بیشتری  برای این سدان در نظر گرفته اند تا شاید تاثیری در فروش این خودرو داشته باشد. مدیران کیا اعلام کرده بودند تنها در صورتی که نسل اول این خودرو به موفقیت قابل توجهی دست یابد، اقدام به عرضه نسل دوم آن می کنند. اکنون این مدیران اعلام می کنند که تصمیم گیری در مورد ارایه نسل دوم کیا استینگر هنوز قطعی نشده است و باید مدت زمان بیشتری را صبر کنیم.

2020 kia stinger gts - خداحافظی با کیا استینگر یا ..2019 kia stinger gts at the new york auto show 2 - خداحافظی با کیا استینگر یا ..2019 kia stinger gts at the new york auto show - خداحافظی با کیا استینگر یا ..2019 kia stinger gts at the new york auto show 6 - خداحافظی با کیا استینگر یا ..2019 kia stinger gts at the new york auto show 5 - خداحافظی با کیا استینگر یا ..2019 kia stinger gts at the new york auto show 4 - خداحافظی با کیا استینگر یا ..2019 kia stinger gts at the new york auto show 3 - خداحافظی با کیا استینگر یا ..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.