خودروی جدید بوگاتی CROSS OVER

شرکت در حال بررسی روشهای تأمین بودجه مدل جدید است ، اگرچه هنوز مشخص نیست چه زمان ممکن است این ماشین جدید ظاهر شود.  بنا به گزارش ها ، بوگاتی علاقه زیادی به مدل مقرون به صرفه تر و کاربردی تر برای برند خود دارد ، که در حال حاضر فقط از Chiron و مشتقات نسخه محدود آن تشکیل شده است.

fff4548682445ceca36c12620f894d26 XL - خودروی جدید بوگاتی CROSS OVER

طبق گفته های استفان وینکلمان ، مدیرعامل بوگاتی این شرکت می خواهد یک مدل دوم را به محدوده خود اضافه کند. به گفته رئیس بوگاتی ، ماشین جدید یک مدل چهار صندلی با توانایی انجام برخی از رانندگی های خارج از جاده یا اصولاً کراس اوور خواهد بود.

وینکلمان در خصوص نسخه های الکتریکی بوگاتی ، یک نسخه الکتریکی از Chiron را رد کرد و اعلام کرد “هنوز زمان زیادی برای موتورهای احتراق داخلی وجود دارد.

وی تأیید کرد اگر بوگاتی وسیله نقلیه ای ارزان تر و قابل استفاده تر را معرفی کند ، این احتمال وجود دارد که دارای یک محور ترکیبی هیبریدی  باشد. قیمت مدل جدید احتمالاً حدود ۱ میلیون تا  ۱.۵ میلیون دلار خواهد بود که باز هم نسبت به سایر خودرو های موجود در بازار قیمت بالایی است .

چگونگی تأمین اعتبار Bugatti برای یک مدل جدیدتر و یا تکامل مدل های قبلی نامشخص است. وینکلمان گفت که سازنده خودروهای سوپر لوکس به دنبال گزینه های مالی معتبری  برای کمک به توسعه و پیشرفت این مدل از خودرو نیاز است.

بر خلاف افزایش قیمت های چشمگیر اقتصادی و گرانی های پی در پی ، تقاضا برای وسایل نقلیه بوگاتی همچنان قوی است به طوری که برای مدل های  Chiron Super Sport مبالغی در حدود ۳.۹ میلیون دلار پرداخت می شود.

bugatti centodieci 3 - خودروی جدید بوگاتی CROSS OVER1503811410206 - خودروی جدید بوگاتی CROSS OVER2018 bugatti chiron yellow and black 4k - خودروی جدید بوگاتی CROSS OVER15m bugatti ‘la voiture noire’ – the most expensive car of all time - خودروی جدید بوگاتی CROSS OVER

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.