Mazda EV ماه آینده به نمایشگاه اتومبیل توکیو می رود

با توجه به اینکه اتحادیه اروپا مقررات تولید گازهای گلخانه ای خود را منتشر کرده و در ان مزدا یکی از این کمپانی های است که باید تولید گاز های گلخانه ای را کم کند. در همین رابطه مزدا برای اینکه فرصتی برای فروش خودرو های خود در بازار های ارپا داشته باشد، مسئولین این کمپانی به فکر تولید خودروهای هیبریدی افتادند که هم از رقبای خود جا نمانده و هم از جریمه های سنگینی که برای خودرو های الاینده در نظر گرفته می شود به دور باشند.

پس از قول و قرار های مسئولین در رابطه با تولید خودروهای برقی ، طبق گفته های مسئولین مزدا این کمپانی در نمایشگاه اتومبیل توکیو که قرار است ماه اینده برگزار شود ماه قرار است اولین محصول برقی خود را به نمایش عموم در بیاورد.

مشخصات Mazda EV

این وسیله نقلیه در حال حاضر در مرحله توسعه است و با توجه به عکس های منتشر شده از ان زیرپوشهای مزدا CX-30 استتار کرده است که کلمات “مزدا e-TPV” روی بدنه ان حک شده است.

با این وجود ، با توجه به اینکه مزدا قرار است از یک خودروی جدید در نمایشگاه توکیو رونمایی کند، پس انتظار می رود که هیچ ارتباطی با مزدا  CX-30 نخواهد داشت.

این خودرو برای حرکت به یک موتور الکتریکی ۱۴۱ اسب بخاری متکی است که نیرویش را از یک باتری ۳۵.۵ کیلو واتی تامین می کند.

مزدا اپشن های بیشتری را برای این خودرو در اختیار خریداران ایالات متحده قرار می دهد، در این رابطه سخنگوی مزدا هنوز این مطلب را در مورد عرضه این خودرو به ایالات متحده  تایید یا انکار نکرده است .

این خودرو ساخته خود شرکت مزدا  می باشد و نشان دهنده پتانسیل این شرکت در رابطه با سرعت تغییر در تولید خودرو های برقی است.

mazda ev mule 1 - Mazda EV ماه آینده به نمایشگاه اتومبیل توکیو می رودmazda ev mule - Mazda EV ماه آینده به نمایشگاه اتومبیل توکیو می رود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.