آئودی اسپورت بک RS5 2019 ؛یک مادر بد

آئودی اسپورت بک RS5 2019 ؛یک مادر بد

احتمالا شما تا به حال به با چمدان هایی برای سفر آماده شده اید تا چرخی در دور بر زده و از مناظر لذت ببرید، و احتمالا مهم ترین نکته وجود حریم شخصی است که دوست دارید مداوما وجود داشته باشد.

در عین حال بتوانید وسایل سفرتان را به را حتی در آن جا کنید و به هر کجا که نیاز داشتید حمل کنید. همچنین در طول سفر نیاز به مقداری سرعت، طنازی،لوکس بودن و زیبا بودن دارید، ندارید؟؟؟به نظر هیچ کراس اوور و شاسی بلندی نمی تواند به خوبی آئودیRS5 sportback 2019 که به تازگی معرفی بازار شده این کار را انجام بدهد.

از لحاظ مکانیکی این خودرو بسیار شبیه به آئودی کوپه است ولی این سدان برای خانواده های عاشق سرعت،زیبایی،لوکس بودن ساخته شده است.

بررسی فنی آئودی اسپورت بک RS5 :

موتور این آئودی از حجمی نزدیک به ۳.۰ لیتر(۲.۹) بهره می برد که با استفاده از دوتوبو وظیفه تامین سوخت ۶ سیلندر را بر عهده دارد.این شش سیلندر قادر به تولید ۴۴۴ اسب بخار نیرو و ۴۴۳ نیوتن متر گشتاور است که با وارد شدن به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به دست می آیند.

۰-۶۰ مایل را در ۳.۸ ثانیه قادر به پیمایش است که برای وزن ۴.۰۵۷ پوندی RS5 بسیار عالی است. ماشین تست شده در آزمایش ما، با استفاده از یک پکیج۵.۸۰۰ دلاری که با نام دینامیک پلاس عرضه شده است می تواند از ماکسیمم سرعت۱۵۵ مایلی را عبور کرده و تا ۱۷۴ میل در ساعت برسد که به نظر در مقابل پرداخت چنین رقمی ارزش دریافت تقریبا ۲۰ مایل سرعت بیشتر را دارد. این خودرو از انتقال سرعت به هر چهار چرخ بهره می برد که شتاب گیری عجیبی را برای آن رقم میزند.

13 3 - آئودی اسپورت بک  RS5 2019 ؛یک مادر بد

نمای داخل و امکانات آئودی اسپورت بک RS5 ؛

مثل همیشه آئودی برای رقابت با هم وطنان خود(پورشه و مرسدس بنز) برای این خودرو نیز سنگ تمام گذاشته است. تودوزی لانه زنبوری که صندلی و درب خودرو را هارمونی زیبایی بخشیده، داشبورد فیبر کربنی که با ترکیبی از چرم و پلاستیک مشکی از بالا و پایین احاطه شده سادگی جذابی و چشم نوازی را به آن داده است.

سادگی در داشبورد سردرگمی را برای راننده در پی ندارد و به راحتی می توان توسط اجرای فرامین صوتی نیاز خود را از خودرو بخواهید. مانیتور بزرگ در وسط داشبورد مسیریابی را برای راننده راحت تر میکند. کیلومتر شمار نیز توسط یک مانیتور به راننده نشان داده می شود تا سطح فنی و مهندسی کمپانی آئودی به رخ رقبا کشیده شود.

خلاصه؛

این آئودی اکنون قابل خرید در ایالات متحده می باشد، مشخصات مدل تست شده به شرح زیر است ولی همانطور که واضح است، با پرداخت پول بیشتر قابلیت های بیشتری را می توانید صاحب شوید.

قیمت؛۹۶.۹۹۰ دلار(تست شده)

موتور؛۲.۹ لیتر توین توربو با فناوریDOHC 24 سوپاپ و ۶ سیلندر خوجینی می باشد. خروجی ۴۴۴ اسب بخار در دور موتور ۵.۷۰۰ تا ۶.۷۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۴۴۳ نیوتن بر متر در دور موتور ۱.۹۰۰ تا ۵.۰۰۰ دور بر دقیقه به دست می آید.

گیربکس؛۸ سرعته اتوماتیک

کلاس بدنه؛ سدان ۴ درب و ۵ سرنشین؛موتور جلو و تمام چرخ متحرک

مصرف سوخت؛۱۸/۲۶ مایل بر گالن به ترتیب در جاده و شهر

ابعاد،۱۸۸.۳/۷۳.۴/۵۴.۶ اینچ به ترتیب، طول،عرض و ارتفاع

فاصله بین دو محور؛۱۱۱.۲ اینچ

وزن؛۴.۰۵۷ پوند

۰-۶۰ مایل؛۳.۸ ثانیه

ماکسیمم سرعت؛۱۷۴ مایل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.