فیس لیفت هوندا CR-V 2020 در ایالات متحده به نمایش درامد

نسخه جدیدی از نسل پنجم هوندا، فیس لیفت CR-V 2020 یک شبه در ایالات متحده رونمایی شد. دراین کراس اوور سپر جلو طراحی مجدد شده و سیستم هیبریدی چهار چرخ متحرک در ان تعبیه شده است.

درطراحی نمای جلویی این خودرو تجدید نظر شده و خطوط کروم قابل توجهی برای زیبایی بیشتر استفاده شده و نمای جلوی سپر کمی صاف تر و از حجم عضلانی ان کمی کاسته شده است ، در حالی که نیمه پایینی به کمک پلاستیک خاکستری تیره تر ، و نوار W شکلی که از فلز کروم ساخته شده  ظاهری “جسورانه”  به این خودرو بخشیده .

چراغ های عقب همان فرم قبلی را حفظ کرده اند   و تغییرزیادی در نمای پشتی CR-V 2020 مشاهده نمی شود به غیر از سپر ها در قسمت پایینی که طراحی مجددی داشته اند .

همچنین طراحی های جدیدی چرخ های این خودرو در طیف های مختلفی در دسترس است که در حال حاضر دارای رینگ های ۱۹ اینچی بزرگ هستند.

به روزرسانی های داخلی حتی ظریف تر هم هستند یک کنسول مرکزی مجدداً طراحی شده و امکان شارژ تلفن هوشمند بی سیم Qi در ان تعبیه شده است.

honda cr v refresh render - فیس لیفت هوندا CR-V  2020 در ایالات متحده به نمایش درامد

مشخصات خودرو

برای ایالات متحده آمریکا ، اولین مدل فیس لیفت شده یک هوندا CR-V هیبریدی را نشان می دهد. این هیبرید با داشتن یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۲.۰ لیتری و دو موتور الکتریکی ، دارای سیستم چهار چرخ مترک است  و در مجموع ۱۵۸ کیلو وات نیرو تولید می کند .

طبق گفت های هوندا بسته های باتری در زیربدنه نصب شده است و به مسافران یک حجم قابل قبول برای وسایل را در قسمت صندوق عقب خودرو می دهد. در این خودرو یک سیستم هشدار دهنده صوتی گنجانده شده است تا هنگامی که CR-V هیبرید در حالت برقی و با سرعت کم کار می کند ، به افراد پیاده هشدار داده شود.

اطلاعات رسمی مصرف سوخت هنوز برای این  هیبرید منتشر نشده است. این شرکت می گوید انتظار دارد که میزان مصرف سوخت در شهر حدود ۵۰ درصد کاهش یابد ، که با استفاده از استاندارد EPA ایالات متحده برابر با ۵.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتراست.

تمام  CR-V های آمریکایی در حال حاضر دارای ترمز اضطراری خودکار ، هشدار خروج از خط ، سیستم کمک به نگه داشتن بین خط و کروز کنترل تطبیقی  به عنوان استاندارد هستند.

2020 Honda CR V Hybrid 13 - فیس لیفت هوندا CR-V  2020 در ایالات متحده به نمایش درامد2020 Honda CR V 1 - فیس لیفت هوندا CR-V  2020 در ایالات متحده به نمایش درامد2020 Honda CR V Hybrid 12 - فیس لیفت هوندا CR-V  2020 در ایالات متحده به نمایش درامد

منبع : www.honda.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.