نسل جدید هیوندای سوناتا تا اواخرسال 2020

با توجه خبر های منتشر شده تولید هیوندای سوناتا  جدید تا اواخر سال ۲۰۲۰ به تاخیر می افتد .

نسل جدید هیوندای سوناتا  که قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود طبق گفته های مسئولین در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می شود.

همچنین هیوندای تأیید کرده است که نسخه اسپرت N Line  به طور حتم سال آینده به این محدوده خواهد پیوست.

2020 Hyundai Sonata C Open - نسل جدید هیوندای سوناتا تا اواخرسال 2020

طبق گفته های مسئولین ، هیوندای اعلام کرده است که این سدان کاملاً جدید ممکن است تا اواخر امسال به استرالیا نرسد و احتمالاً تا حدودی یک سال زمان عرضه این خودرو به تاخیر می افتد.

مشخصات خودرو

با توجه با اطلاعات بدست امده ما می دانیم  که این شرکت قصد دارد سوناتا ۲۰۲۰ را با دو پیشرانه جدید عرضه کند . را تحت عنوان پایین موتور قرار دهد – اولین پیشرانه یک موتور بنزینی ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که با نام T-GDi  شناخته می شود . این موتور  ۱۳۴ کیلو وات ( ۱۷۹ اسب بخار) قدرت  و ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور تولید می کند . پیشرانه دوم  یک موتور بنزینی ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی است که با نام “GDi” عرضه می شود و توانایی تولید ۱۴۲ کیلو وات ( ۱۹۰ اسب بخار ) قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور را دارد.

هر دو نوع موتور به صورت استاندارد با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شوند و هر دو از خانواده پیشرانه جدید با نام تجاری”Smartstream” هستند که هدف آن کاهش مصرف سوخت بهینه سازی عملکرد موتور است.

پیشرانه  ۱.۶ T-GDi از فناوری سوپاپ های تطبیقی بهره می برد ، که مدت زمان باز و بسته شدن سوپاپ ها را با توجه به شرایط رانندگی تنظیم می کند.

این فرایند منجر به  افزایش ۴.۰ درصدی عملکرد و پیشرفت ۵.۰ درصدی در راندمان سوخت می شود.

هیوندای می گوید: “علاوه بر این ، این فناوری میزان انتشار گازهای گلخانه ای ۱۲٪ را کاهش می دهد.”

نسخه اسپرت سوناتا

علاوه بر تاخیرهای احتمالی ، طبق گفته های مقامات استرالیا در سال جدید یک نسخه اسپرت N Line از سوناتا را دریافت می کند. که از یک موتور بنزینی تقریباً ۲۰۰ کیلو وات ( ۲۶۶ اسب بخاری ) استفاده می شود.

هنوز جزئیات دقیقی از این پیشرانه اعلام نشده است ، اما قدرت این نیرو نشان می دهد که پیشرانه این خودرو احتمالا یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ شده است

82363 2020 hyundai sonata - نسل جدید هیوندای سوناتا تا اواخرسال 202062574 5527d2e1 2020 hyundai sonata 2 1 - نسل جدید هیوندای سوناتا تا اواخرسال 2020

hyundai sonata 2020 543610 - نسل جدید هیوندای سوناتا تا اواخرسال 2020

9b23e8ef 22d5 4db7 97c5 855b4932643b 700x430 - نسل جدید هیوندای سوناتا تا اواخرسال 2020

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.