نسل دوم تویوتا GT86  و سوبارو BRZ

تویوتا GT86  و سوبارو BRZ جدید برای نمایشگاه توکیو معرفی شدند.

طبق گزارش های جدید امسال قرار است شاهد نسل جدیدی از دوقلو های تویوتا و سوبارو در نمایشگاه توکیو باشم .

مجله ژاپنی Best Car گزارش داده است که کوپه های جدید در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به طور رسمی عرضه می شوند ، اما ما در نمایشگاه توکیو قرار است یک نمونه کانسپت از خودروهای جدید را مشاهده کنیم .

تویوتا GT86  و سوبارو BRZ  که مدلی با ظاهر و مشخصات فنی کاملا مشابه GT86  است از خودرو های محبوب خودروسازان چینی به شمار می روند که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شدند. پس از گذشت چند سال از عرضه این خودرو اکنون این دو شرکت با همکاری یکدیگر در حال طراحی و توسعه نسل دوم این خودرو ها هستند .

پیش از این مدیر امور عمومی تویوتا در کشور استرالیا اعلام کرده بود که خودروی تویوتا GT86 قطعا نسل دوم را دریافت خواهد کرد زیرا این خودرو برای ما بسیار مهم است و برادر کوچک تری برای تویوتا سوپرا خواهد بود.

مشخصات خودرو

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع ژاپنی نسل جدید GT86  قرار است با ظاهری اسپرت تر و موتوری قوتر عرضه شود که به احتمال زیاد یک موتور ۲.۴ لیتری است که مشابه نمونه ای است که سوبارو در محصولاتش استفاده کرده.

بر اساس گزارش Japan Times این دو خودروساز در حال کار و توسعه پیشرانه دیفرانسیل عقب این خودرو هستند تا بتوانند اندکی بر قدرت ان بیفزایند.

هیچ سخنی درمورد اینکه آیا خودروهای نسل بعدی توربوشارژ خواهند بود یا نه زده نشده و مشخصات ان ها در زمان برگزاری نمایشگاه منتشر خواهد شد . این خودرو به تعداد محدودی  در بازار های بریتانیا در سال ۲۰۱۵ عرضه شد که قیمتی در حدود ۲۲ هزار پوند داشت . در سال ۲۰۱۸ قیمتش به ۲۷ هزار پوند افزایش یافت و اگر قرار باشد نسخه های جدید ان مجهز به توربوشارژ باشند قیمت ان از ۳۰ هزار پوند هم بیشتر می شود .

img2064282605 1529698657884 - نسل دوم تویوتا GT86  و سوبارو BRZ2021 toyota 86 rendering - نسل دوم تویوتا GT86  و سوبارو BRZ2018 Subaru BRZ tS interior - نسل دوم تویوتا GT86  و سوبارو BRZtS - نسل دوم تویوتا GT86  و سوبارو BRZ

منبع :www.caradvice.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.