جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های 2020 ملحق شد

جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های ۲۰۲۰ ملحق شد

کمپانی Jaguar به تازگی یک نسخه جدید و محدود از نسخه مدل Jaguar E-2020 را معرفی کرده است که از نظرقیمت ارزان ترین محصول جگوار به شمار می رود و قیمتش از ۴۶.۴۰۰ دلار شروع می شود که نسبت به سایر رقبا دریک رنج قیمت قرارمی گیرد و برای فروش بیشتر جگوار ناچار است امکانات رفاهی و اپشن های ایمنی این خودرو را افزایش دهد.

2018 jaguar e pace review 3 - جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های 2020 ملحق شد
 

مشخصات مدل E-PACE

صندلی های قابل تنظیم ۱۰ حالته الکترونیکی مجهز به سیستم گرمایش ، سقف پانوراما ، صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی TFT ، فرمان فرمان اسپرت ، پیش بینی خودکار وضعیت اب و هوا، سیستم هوشمند ورود بدون کلید ، رینگ های تیره ۱۹ اینچی خاکستری زیبا ، روکش های داخلی چرم و …. از مشخصات این نسخه از جگوار می باشند. این خودرو در سه رنگ بدنه‌ی قرمز، خاکستری و سفید هم در دسترس خریداران قرار می گیرد .

 

نسخه جگوارE-PACE با دو پیشرانه بنزینی چهار چرخ متحرک و همچنین با سیستم تعلیق تطبیقی قابل انتخاب است. این موتور با همان قدرت ۲۴۶ اسب بخاری توربوشارژ ۲.۰ لیتری و گشتاور ۳۶۵ نیوتن متری است.

پیشرانه دیگر موتوری قدرتمند تر با ۲۹۶ اسب بخار برای مدل های R-Dynamic در دسترس است .

برای این نسخه، جگوار صندلی های گرمکن‌دار، مسیریاب، درب پشتی برقی، هشدار نقطه کور، کروزکنترل فعال، سیستم پارک اتوماتیک را تعبیه کرده است. در این نسخه جگوار از پدال های شیفتر پشت فرمان اسفاده کرده که می تواند حس و حال خودرو های اسپرت را درون افراد القا کند

تمام مدل های E-PACE مجهز به یک گیربکس اتوماتیک ۹  سرعته ZF هستند در بیشتر مواقع عملکرد نرم و روانی داشته است . گذشته از این ها جگوار تمامی نسخه های E-PACE  ۲۰۲۰ را مجهز به استاندارد های پشتیبانی از اپل و اندروید و برخی دیگر از ویژگی های ارتباطی کرده.

2018 jaguar e pace review 2 - جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های 2020 ملحق شد

2018 jaguar e pace review 4 - جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های 2020 ملحق شد

2018 jaguar e pace review 7 - جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های 2020 ملحق شد

2018 jaguar e pace review 9 - جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های 2020 ملحق شد

2018 jaguar e pace review 8 - جگوار E-PACE  هم به گروه خودرو های 2020 ملحق شد
 

منبع : JAGUAR.COM

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.