خودروهای دیزلی هوندا متوقف می شوند

خودروهای دیزلی هوندا از بازار جمع می شوند. تمام اتومبیل های این شرکت که تا سال ۲۰۲۵ در اروپا فروخته می شوند ، الکتریسیته خواهند شد. طبق گزارش های منتشر شده از رویترز شما هم اکنون نیز می توانید نسخه های دیزلی این شرکت را خریداری کنید و این اقدام شرکت تا سال ۲۰۲۱ رفته رفته عملی خواهد شد و این شرکت تمام موتورهای دیزلی اش را از سبد فروش اروپا حذف خواهد کرد.

449 - خودروهای دیزلی هوندا متوقف می شوندکاهش تقاضا برای موتورهای دیزلی ، هوندا را مجبور کرده تا از شر این نوع موتور خلاص شود و تمرکز خود را به سمت خودروهای برقی و هیبریدی قرار دهد. این هدف هوندا هم اکنون در حال اجرا است به گونه ای که هوندا CR-V دیزلی ، اکنون با یک پیشرانه هیبریدی در حال عرضه است و این کمپانی کم کم در حال جایگزینی پیشرانه های دیزلی اش با پیشرانه های هیبریدی است.

اقدامات شرکت

گذشته از بازنشستگی موتورهای دیزلی ، هوندا می خواهد تعداد تنوع های مدلش را به یک سوم در سال ۲۰۲۵ کاهش دهد و هزینه های شرکت را کاهش دهد. در اوایل سال جاری ، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد کارخانه Swindon خود را در ایالات متحده تعطیل کند که دران هوندا Civic  و Civic  مدل R تولید می شود و تعداد ۳۵۰۰ کارگر ان شرکت را اخراج می کند . همچنین در همین سال ، سدان سیویک از خط تولید این شرکت در ترکیه خارج شده است.

هزینه های ذخیره شده حاصل از این تغییرات هوندا در روند تولید محصولاتش صرف تحقیق و توسعه و رسیدن به اهداف این شرکت در راستای خودروهای نسل جدیدش می شود. هوندا اولین برندی نیست که تمرکز خود را از موتورهای دیزلی به موتورهای الکتریکی تغییر داده ، ولوو در اوایل سال جاری آخرین نسل موتورهای دیزلی خود را به نمایش دراورد که انتظار می رود حدود ۵ – ۶ سال در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. برخلاف این شرکت ها کمپانی bmw  معتقد است موتورهای دیزلی حداقل به مدت ۲۰ سال از عمرشان باقیمانده است و ما تا سال ۲۰۵۰ شاهد این خودروها در میان خودمان هستیم.

387837 2020 Honda Civic - خودروهای دیزلی هوندا متوقف می شوند2020 honda civic hatchback - خودروهای دیزلی هوندا متوقف می شوند

2017 Honda Civic sedan front three quarter - خودروهای دیزلی هوندا متوقف می شوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.