نیسان پاترول 2020: بزرگترین اپدیت پس از 6 سال عرضه

نیسان پاترول پس از عرضه در سال ۲۰۱۳ در استرالیا یک بار دیگر و پس از منتشر شدن نسخه فیس لیفت ان در سال ۲۰۱۷ قرار است با یک مدل پیشرفته تر و به روز تر وارد بازار های استرالیا شود.

Nissan Patrol با ظاهری جدید و جسورانه مجهز به سیستم های ایمنی پیشرفته و از نسخه های  Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند. این مدل قرار است در پایان امسال در نمایشگاه های استرالیا به نمایش دراید. این مدل دومین نسخه فیس لیفتی است که از این خودرو منتشر می شود نسخه قبلی در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است.

به احتمال زیاد این خودرو با دو مدل TI  و TI_L به بازار عرضه می شود. با این حال ، هر دو به احتمال زیاد با مجموعه کامل سیستم های ایمنی پیشرفته مانند ترمز اضطراری خودکار با ردیابی عابر پیاده و همچنین هشدار نقطه کور و هشدار عبور و مرور در قسمت عقبی خودرو مجهز هستند.

بسته ایمنی پیشرفته در حال حاضر فقط درمدل Ti-L موجود است و شامل تشخیص عابر پیاده نمی شود.

نیسان پاترول ۲۰۲۰ مجهز به یک مانیتور مرکزی بزرگتر است که از نسخه های Android و Apple پشتیبانی می کند.

نیسان همچنین مدعی شده که سرو صدای ورودی به داخل کابین را مقدار قابل توجهی کاهش داده است. و دریچه و مسیر های تهویه هوا برای عملکرد بهتر بازبینی شده اند.

مشخصات خودرو

در حالی که هنوز گزینه دیزلی وجود ندارد ،ولی انتظار می رود نیسان نسخه های جدید تری از پاترول را روانه بازار کند.

پیشرانه استفاده شده در این محصول یک موتور بنزینی ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر V شکل است که نیرویی برابر ۲۹۸ کیلو وات

( ۳۶۴ اسب بخار ) و گشتاور ۵۶۰ نیوتن متری را تولید و از طریق همان گیربکس قبلی ۷ سرعته به چرخ ها منتقل می کند.

این کمپانی در اوایل شروع کندی داشت و پس از ۲ سال از عرضه این محصول در استرالیا با استقبال مشتریان مواجه شد و با ۴۷ درصد افزایش به ۱۳۵۶ دستگاه در سال رسیده است که نسبت به سال گذشته در همین زمان ۱۲ درصد افزایش فروش داشته.

قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است ولی با توجه به اینکه Nissan Patrol Ti در حال حاضر ۷۲۸۸۰  دلار و ۸۹۸۸۰ دلار برای مدل Ti-L 2019 در نظر گرفته شده ، قیمت این محصول توسعه یافته بیشتر از این مقادیر خواهد بود.

2020 nissan patrol - نیسان پاترول 2020: بزرگترین اپدیت پس از 6 سال عرضه5863 2020 Nissan patrol medium - نیسان پاترول 2020: بزرگترین اپدیت پس از 6 سال عرضهnext gen nissan patrol rendering 1 - نیسان پاترول 2020: بزرگترین اپدیت پس از 6 سال عرضهnext gen nissan patrol rendering - نیسان پاترول 2020: بزرگترین اپدیت پس از 6 سال عرضهNissanPatrol2020Interior supplied 738x410 - نیسان پاترول 2020: بزرگترین اپدیت پس از 6 سال عرضهnissan patrol me 2 e1569349726206 - نیسان پاترول 2020: بزرگترین اپدیت پس از 6 سال عرضه

منبع : caradvice.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.