AMG بسته عملکردی مرسدس بنز

AMG برند عملکردی مرسدس است که هر روز مرسدس شما را لوکس تر می کند و باعث می شود چهره خشمگینی به خودروهای مرسدس افزوده شود. با افزایش خط تولید مرسدس ، برند های AMG  نیز در حال افزایش هستند. با این حال ، هر وسیله نقلیه مرسدس برای برند AMG آماده نیست. طبق گفته های موتور Trend ، برخی از وسایل نقلیه مرسدس وجود دارند که به روزرسانی کامل AMG را دریافت نمی کنند – مانند مرسدس B کلاس و مرسدس EQC.

501594 - AMG بسته عملکردی مرسدس بنزکلاس B ،یک هاچ بک نام تجاری است که برای خانواده های در حال رشد طراحی شده است. استفاده از یک بسته AMG با ارزش  که فقط قدرت های موتوری را افزایش می دهد و غیر از ان تغییری درخودرو ایجاد نمی کند ، کاری نیست که اکثر خانواده ها بخواهند از آن استفاده کنند.

با این حال ، مرسدس اجازه نمی دهد که علاقه مندان مشتاق به اتومبیل اینقدر راحت از کنار محصولاتش بروند. این خودروساز بسته AMG Line را ارائه می دهد که به B کلاس می پردازد و برخی از قطعات اسپرت را بدون برخورداری از قدرت در اختیار شما قرار می دهد.

مرسدس هیبریدی

مرسدس EQC اصلی ترین وسیله نقلیه الکتریکی این خودروساز است. طبق گفته های  Tobias Moers  رئیس کمپانی به موتور Trend ، این نسخه برقی  نسخه کاملی از AMG را دریافت نمی کند. در عوض ، یک بسته پیشنهادی وجود خواهد داشت که به احتمال زیاد چندین تغییرات ظاهری مانند چرخ های بزرگتر را اضافه می کند تا به کراس اوور الکتریکی جادویی بصری بیشتری بدهد.

این خودرو از نظر قدرت موتوری چیزی کم ندارد و موتور بکار رفته در ان قدرت ۴۰۲ اسب بخار (۲۹۹ کیلووات) را تولید می کند و قادر است در کمتر از ۵ ثانیه سرعت خودرو را به ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برساند.

برند AMG  درحال کارکردن بر روی یک نسخه ۴ درب هیبریدی AMG-GT است که قرار است رقیبی برای پورشه پانامرا توربو هیبریدی باشد. نسل های بعدی مدل های C63 و S63  به پیشرانه های هیبریدی پلاگین نیز تغییر می کنند و مارک AMG را در میانه انقلاب برقی صنعت خودرو قرار می دهند.

mercedes amg releases teaser video of gt concept sedan has eq power branding 115914 1 - AMG بسته عملکردی مرسدس بنزAMG Tokyo Exterior E1A1300  - AMG بسته عملکردی مرسدس بنز2018 mercedes s class cabriolet screenshot from teaser video - AMG بسته عملکردی مرسدس بنز

منبع : motor1.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.