BMW سری 8 وارد بازار های افریقا می شود

BMW سری ۸ زیبا ترین محصول BMW .

پس از گذشت چند ماه از معرفی نسخه ۴ درب BMW  سری ۸ با نام گرن کوپه و در نسخه M840 I  و عرضه این خودرو به بازار های اروپایی و امریکا اکنون زمان ان رسیده که این این خودرو وارد بازار های افریقا شود .

bmw serie 8 gran coupe 2020 - BMW سری 8 وارد بازار های افریقا می شودمشخصات خودرو ها

مدل پایه  i Gran Coupé ۸۴۰  خواهد بود که از یک موتور ۶ سیلندر بنزینی ۳،۰ لیتری توربوشارژ بهره می برد که ۲۵۰ کیلو وات )  ۳۳۵ اسب بخار) قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به محور عقب منتقل می کند. قیمت این مدل از ۸۵۹۰۰ دلارشروع می شود ، و زمان ۰-۱۰۰ تا کیلومتر در ساعت را در مدت زمان ۵.۲ ثانیه تخمین زده اند.

مدل بعدی xDrive Gran Coupé  ۸۴۰Dاست که ۲۳۵ کیلو وات ( ۳۱۴ اسب بخار) قدرت و ۶۸۰ نیوتن مترگشتاوراز طریق پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری مجهز به توربوشارژ دوقلو تامین می شود. و با قیمت  ۸۷۰۰۰ دلار به فروش می رسد ، و می تواند در ۵.۱ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

نمونه پرچمدار M850i ​​xDrive Gran Coupé است که از موتورهای بنزینی ۴.۴ لیتری V8 مجهز به توربو شارژ استفاده می کند. M850i قدرت ۳۹۰ کیلو وات ( ۴۱۴ اسب بخار )  و ۷۵۰ نیوتن مترگشتاور را به تمام چرخها هدایت می کند و در مدت زمان ۳.۹ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد (دو دهم کندتر از نسخه کوپه).قیمت این مدل از ۱۰۷۵۰۰ دلار شروع می شود که مقدار کمی از نسخه کوپه خود ارزان تر است

این خودرو با یک پیشرانه دیزلی نیز عرضه می شود که طبق اطالاعات منتشر شده فعلا نسخه بنزینی ان وارد بازارهای افریقا می شود . نسخه های مجهز به سامانه xDrive  دارای سیستم فرمان پذیری چهار چرخ می باشند و تمامی نسخه‌ها از رینگ‌های ۱۸ اینچی بهره می‌برند و دارای گیربکس اتوماتیک، غربیلک فرمان گرم شونده و … اپشن دیگر هستند.

bmw 8 series gran coupe55 - BMW سری 8 وارد بازار های افریقا می شود

8 gran coupe 052 - BMW سری 8 وارد بازار های افریقا می شود

70bfaf5e50ec3498fd1be6ded1e4d5a1122c7db6 - BMW سری 8 وارد بازار های افریقا می شود

منبع: CARMAG.CO

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.