نیسان تیتان : فیس لیفت 2020 به نمایش درامد

نیسان تیتان با اندازه نسبتا بزرگ و طراحی به روز از یک موتور قدرتمند ۸ سیلندر و یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهره می برد. ظاهر این خودرو مجددا مورد بازبینی قرار گرفته تا بتواند در مقایسه با نسل قبلی خود و خودروهای دیگر عظلانی تر به نظر برسد و بیشتر در دید عموم باشد .

مشخصات خودرو

پیشرانه ۵.۶ لیتری این خودرو دچار تغییرات کوچکی شده و هم اکنون ۲۹۸ کیلو وات ( ۳۹۹ اسب بخار ) قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند . ۷ کیلو وات ( ۹ اسب بخار ) و ۲۶ نیوتن متر قدرت این پیشرانه نسبت به مدل قبلی افزایش یافته و یک گیربکس  ۹ سرعته اتوماتیک جایگزین نسخه ۷ سرعته قدیمی شده است.

از نظر ظاهری نیز شاهد تغییراتی در نمای جلوی پنجره خودرو ، سپرهای جلو ، چراغ های LED  جلو و عقب هستیم.

در قسمت داخلی نیز شاهد تغییراتی از قبیل یک مانیتور ۸ اینچی استاندارد و یا یک مانیتور ۹ اینچی برای سرگرمی و سیستم اطلاعات در قسمت میانی داشبورد و یک سانروف پانوراما هستیم.

 

ترمز اضطراری خودکار جلو و عقب ، سیستم هشدار خروج از خط ، سنسور های نقطه کورو هشدار عبور و مرور در قسمت انتهایی خودرو به صورت استاندارد در خودرو قرار گرفته و اپشن های دوربین ۳۶۰ درجه ، کروز کنترل هوشمند و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی به صورت اختیاری در دسترس خواهد بود.

بسته ایمنی خودرو نیز با دو عدد کسیه هوای اضافه ، در مجموع ۸ عدد و دو عدد کمربند ایمنی اضافه برای حفظ سلامت سرنشینان تعبیه شده اند.

 

از نظر فروش ، تیتان کمترین محبوبیت را بین تمام کامیون وانت های فول سایز موجود در ایالات متحده دارد . امسال نیسان توانسته فقط ۲۲۸۵۵ مورد از این خودرو را به فروش برساند . این در حالی است که رقیبانش فروشی بسیار بیشتر از نیسان دارند .

تویوتا توندرا ( ۷۸۰۱۲ ) دستگاه ، فورد سری F ( 448398 ) دستگاه ، وانت پیکاپ رم ( ۲۹۹۴۸۰ ) دستگاه ، شورولت سیلورادو( ۲۵۶۷۶۶ )  دستگاه و پیکاپ جی ام سی سیرا ( ۹۷۴۰۴ ) دستگاه در طی سال به فروش رفته است.

dxhamdouqyfxndfirey4 - نیسان تیتان : فیس لیفت 2020 به نمایش درامد2020 nissan titan - نیسان تیتان : فیس لیفت 2020 به نمایش درامدwfnsgiuujrxwbtityq1m - نیسان تیتان : فیس لیفت 2020 به نمایش درامدvhtawkecrygmnuo70lx9 - نیسان تیتان : فیس لیفت 2020 به نمایش درامد

منبع:motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.