GMC یوکان و تخفیف 10.000 دلاری برای این خودرو

 

GMC  برای حفظ تعداد فروش بالای یوکان سالخورده ، این کمپانی اکنون ۱۲ درصد کاهش قیمت را برای این خودرو اعمال کرده.

این ۱۲ درصد تخفیف بسته به انتخاب مشتریان و نوع خودرو می تواند تا ۱۰.۰۰۰ دلار در ذخیره منابع مالی ان ها کمک کند .

اکنون این سوال پیش می اید که ایا این تخفیف های ارائه شده توسط شرکت کمکی به GMC  در فروش محصولاتش خواهد کرد ؟

متاسفانه GMC  این تخفیف را برای دارندگان محصولات این کمپانی یا اجاره کنندگان خودروهایش در نظر گرفته و این بسته شامل افراد جدید الورود به این کمپانی نمی شود .

میزان تخفیف ها

این تخفیف ۱۲ درصدی تغییرات قابل ملاحظه ای را دررنج قیمتی تریم های مختلف GMC یوکان انجام داده . به گونه ای که ارزان ترین نسخه یوکان SLE که با ۵۰.۸۹۵ دلار به فروش می رسد شامل تخفیف ۶.۱۰۷ دلاری می شود . به سراغ گرانترین نسخه این خودرو می رویم ، یوکان دنالی XL  که با قیمت ۷۰.۹۸۵ دلاری شامل تخفیف ۸.۴۹۵ دلاری می شود.

از نظر شکل ظاهری این خودرو نسبت به خودروهای شهری در جایگاه بالایی قرار می گیرد و از نظر قیمت در مقایسه با خودروهای لوکس کادیلاک اسکالید در مرتبه های پایین تری قرار می گیرد. GMC  یوکان جادار بسیاری از ویژگی های لوکس موجود درخودرو گران قیمت کادیلاک اسکالید را در حالی که رنج قیمتی اش در محدوده خودروهای سواری معمولی است ارائه می دهد.

یوکان همچنین با یک پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 در اختیار شما قرار می گیرد که به کمک نیروی تولیدی ان می توانید علاوه بر یدک کشیدن یک قایق ، همزمان خانواده خود را نیز جا به جا کنید . نسل بعدی کادیلاک اسکالید و GMC  یوکان ۲۰۲۰ در راه است . اگر به دنبال خرید و فروش این خودرو ها نیستید در غیر این صورت ، چندین ماه انتظار کشیدن برای رسیدن به اخرین فناوری ها ممکن است ارزشش را داشته باشد. به لطف سرمایه گذاری جنرال موتورز ، کارخانه ای که در تولید و طراحی بدنه خودرو های SUV متخصص است ، ما انتظار داریم که دوازدهمین نسل از این خودروها ، بتواند سنت خودروهای SUV  امریکایی را ادامه دهد.

2018 gmc yukon denali ultimate black edition - GMC یوکان و تخفیف 10.000 دلاری برای این خودرو

2018 gmc yukon denali ultimate black edition 2 - GMC یوکان و تخفیف 10.000 دلاری برای این خودرو

2018 gmc yukon denali ultimate black edition 3 - GMC یوکان و تخفیف 10.000 دلاری برای این خودرو2018 gmc yukon denali ultimate black edition 4 - GMC یوکان و تخفیف 10.000 دلاری برای این خودرو

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.