لندروور دیسکاوری 2020 : مشخصات و امکانات

لندروور دیسکاوری در تابستان امسال وارد بازار های امریکا شد و شاهد تفییرات جزئی در نمای ظاهری و به روز زسانی های نسبتا مناسب و مقرون به صرفه و یک سیستم پیشرانه هیبریدی جدید در ان بودیم.

مشخصات پیشرانه

این خودرو از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور۳۷۲ نیوتن متری در نسخه پایه بهره می برد . حالی که  R-Dynamic HSE نسخه قدرتمندتری از آن موتور را به همراه دارد که از سیستم هیبریدی خفیف برخوردار است.

یک سیستم الکتریکی ۴۸ ولت که با موتور بنزینی جفت می شود و ۲۹۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۴۱۲ نیوتن متری تولید می کند.

درمسیرها موتور الکتریکی به عنوان یک تقویت کننده برای موتور بنزینی به شمار می رود و نیروی خروجی از موتور را تقویت می کند.

اپشن ها

در کنسول میانی صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی مشاهده می‌شود. دوربین دید عقب به صورت هوشمند عمل کرده و زاویه دید ۵۰ درجه‌ای از نمای عقب خودرو را به راننده نشان می‌دهد.چند سامانه کمکی همچون کروز کنترل تطبیقی با دستیار فرمان، سیستم کمک به حفظ حرکت دربین خطوط، ترمز اضطراری خودکاربرای کمک به راننده این خودرو در دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۰ نصب شده‌اند.

با خاموش شدن استریو ،در لندروور دیسکاوری  از باد و جاده عملا هیچ صدایی به گوش نمی رسد. واضح است که مهندسان سر و صدا ، لرزش و سخت گیری های بزرگی را در این خودرو انجام داده اند.

مکان های زیادی برای قرار دادن تلفن و وسایل در کابین فراهم شده و همچنین شش درگاه USB  وجود دارد که این امکان را به همه مسافران می دهد که گوشی خود را شارژ کنند. این خودرو از سیستم های Apple Car Play و Android Auto پشتیبانی می کند. و امکان شارژ کردن بی سیم به لطف سیستم های بکار رفته وجود دارد.

به لطف دوربین های تعبیه شده در قسمت پشتی خودرو ClearSight شما می توانید چشم انداز گسترده تری از انچه در قسمت عقبی کراس اوور وجود دارد را در ایینه وسط خودرو ببینید .

همچنین سیستم  ClearSight Ground View وجود دارد که ، همانطور که از نام آن پیداست ، از دوربین هایی استفاده می کند تا آنچه را که در زیر (و اطراف آن) خودرو قرار دارد ، نمایش دهد .

این امر به ویژه هنگامی که در زمین های ناهموار و صخره ای قرار دارید ، بسیار مفید است.

یک دوربین جلو نیز به شما کمک می کند تا آنچه را که درروبه رو پیش رو دارید ، مشاهده کنید ، مانند زمانی که در حال صعود به سمت بالا هستید و دید کافی از مسیر ندارید.

2020 land rover discovery sport 5 - لندروور دیسکاوری 2020 : مشخصات و امکانات2020 land rover discovery sport 4 - لندروور دیسکاوری 2020 : مشخصات و امکانات2020 land rover discovery sport 2 - لندروور دیسکاوری 2020 : مشخصات و امکانات2020 land rover discovery sport 3 - لندروور دیسکاوری 2020 : مشخصات و امکانات2020 land rover discovery sport 1 - لندروور دیسکاوری 2020 : مشخصات و امکانات2020 land rover discovery sport - لندروور دیسکاوری 2020 : مشخصات و امکانات

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.