تویوتا CH_R نسل جدید 2020

تویوتا C-HR جدید ممکن است به طرز چشمگیری متفاوت به نظر نرسد ، اما این کراس اوور برای برای جدیدی که قرار است سال ۲۰۲۰ به نمایش در بیاید به روز می شود. جلو چنجره مشبک جدید ، چراغهای جلو ، سپر جلو و اسپویلر کاملاً جدید و تغییر کرده اند. چراغهای مه شکن در حال حاضر در دریچه های جانبی سپر جلوقرار گرفته اند .

مشخصات خودرو

چرخ های ۱۷ و ۱۸ برای این خودرو در دسترس است و چراغ های جلو کاملا از نوع LED  هستند.

این خودرو با همان رنگ های قبلی عرضه خواهد شد به استثناء دو رنگ جدید تویوتا برای CH_R در نظر گرفته است رنگ Supersonic Red و Hot Lava Orange که این رنگ ها فقط با سقف های سیاه در دسترس هستند.

خریداران علاقه مند تویوتا C-HR می توانند سقف نقره ای جدید را که در رنگ استاندارد مروارید سیاه موجود است برای اولین بار در سال جاری سفارش دهند. طرفداران سقف های سفید برای مدل جدید بسیار ناامید خواهند شد – زیرا تویوتا این گزینه را برای سال ۲۰۲۰ از لیست رنگ هایش حذف کرده است.

فضای داخلی با تریم خاکستری جدید و روکش های صندلی سیاه با دوخت ابی بکار رفته است . در حالی که مدل قبلی C-HR ازتکنولوژی Apple CarPlay برخوردار بود ، مدل ۲۰۲۰ با سیستم جدید Android Auto و Amazon Alexa درون مانیتور۸ اینچی عرضه می شود.

در قسمت پیشرانه شاهد تغییرات زیادی نیستیم و همان موتور قبلی استفاده می شود . یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری که ۱۴۴ اسب بخار نیرو و ۱۸۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که از طریق سیستم گیربکس CVT  که مانند یک گیربکس ۷ سرعته عمل می کند به چرخ ها منتقل می شود. مصرف سوخت این خودرو در ازای ۲۷ مایل مسافت داخل شهر یک ، ۳۱ مایل درون اتوبان و به صورت ترکیبی ۲۹ مایل مسافت یک گالن سوخت مصرف می کند.

نسخه جدید با قیمت پایه ۲۶.۳۵۰ دلار با ۱۵۰ دلار افزایش نسبت به مدل قبلی و در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ قرار است عرضه شود.

2020 toyota c hr 1 - تویوتا CH_R نسل جدید 20202020 toyota c hr 2 - تویوتا CH_R نسل جدید 20202020 toyota c hr 3 - تویوتا CH_R نسل جدید 2020

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.