فورد موستانگ : نسخه کراس اوور الکتریکی

فورد موستانگ الکتریکی جدید و همه انچه ما ما در مورد ان می دانیم .

در دوره جدیدی که وسایل نقلیه الکتریکی پا به عرصه گذاشته اند جای تعجبی ندارد که تقریبا هرتولید کننده خودرو یک مدل کاملا برقی را به بازار عرضه کرده یا در اینده ای نزدیک به نمایش در می اورد.

کمپانی موستانگ  نیز که نامش برای کمتر کسی نا اشناست قصد دارد از یک محصول جدید خود که در رده خودروهای SUV قرار می گیرد با نام مستعار موستانگ به نمایش در بیاورد که خودرویی کاملا جدید و برقی است و از پیشرانه قدرتمندی بهره می برد.

در ژانویه سال ۲۰۱۸ ، فورد اعلام کرد که یک کراس اوور برقی جدید را راه اندازی خواهد کرد که با الهام از Mustang ساخته خواهد شد.

پس از آن مشخص شد که کمپانی نام ان را Mach1 نامیده است اما هواداران واکنش منفی به این موضوع  نشان دادند و فورد را مجبور به تجدید نظر در تصمیم خود کردند.

همچنین طبق اخبار منتشر شده ، کمپانی لینکلن نیز توانسته خودروی تمام الکتریکی خود را تولید کند که احتمالا ظاهری متفاوت تر خواهد داشت.

تاکنون اطلاعات رسمی از این خودرو منتشر نشده اما عکس هایی از این خودرو به بیرون منتشر شده که تا حدودی شکل و نمای خودرو را مشخص می کند.

نمای خودرو

ماشین تست استتارشده به ما اجازه نمی دهد نگاهی مناسب به نمای نهایی خودرو بیندازیم ، اما حداقل ابعاد اصلی وسیله نقلیه را می دانیم تا آنجا که می توانیم بگوییم ، تقریباً به اندازه فورد های امروزی خواهد بود. عکس های منتشر شده نشان می دهند که این خودرو از خودرو های اسپرت موستانگ الگو برداری کرده و جلو پنجره نسبتا کشیده تری دارد. پوشش های سیاه به منظور مخفی کردن جزئیات خودرو استفاده شده .

با دیدن این خودرو این سوال به ذهن ادم می اید که با دانستن این که این خودرو از یک منبع تغذیه برقی در زیر پوست خود استفاده می کند، پیشرانه استفاده شده در این خودرو از چه نوعی است ؟ ما فرض می کنیم که فورد یک پیشرانه دو موتوره با سیستم چهار چرخ متحرک برای این خودرو در نظر گرفته است.

تنها اطلاعاتی که فورد پیش ازاین درباره این خودرو مطرح کرده بود این است که این کراس اوور برقی قادر است بیش از ۳۰۰ مایل (۴۸۴ کیلومتر) را با یک بار شارژ کند. اگرچه هنوز تأیید نشده است ،اما این احتمال وجود دارد که فورد گزینه های مختلف باتری را برای مدل Mustang ارائه دهد.

انتظار داریم باتری لیتیوم یونی را در حال تغذیه موتورهای الکتریکی ببینیم ، اما باز هم این موضوع تأیید نشده است.

این امکان وجود دارد که فورد در نمایشگاه  خودروی لس آنجلس امسال شاهد این خودرو را به نمایش در بیاورد اما فورد این گزارش ها را تأیید نکرده است و می گوید “هیچ خبری برای به اشتراک گذاشتن برنامه های نمایشگاه اتومبیل لس انجلس ” نیست.

ford mach e spy photos - فورد موستانگ : نسخه کراس اوور الکتریکیford mach e spy photos 1 - فورد موستانگ : نسخه کراس اوور الکتریکیford mach e spy photos 2 - فورد موستانگ : نسخه کراس اوور الکتریکیford mach e spy photos 3 - فورد موستانگ : نسخه کراس اوور الکتریکی

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.