فولکس واگن گلف 2020 اماده رونمایی

فولکس واگن قرار است جدیدترین نسخه گلف را به صورت رسمی به نمایش در بیاورد.

در سال ۲۰۰۲ ، گلف پرفروش ترین فولکس واگن در تمام دوران شد و در حال حاضر همچنان پرفروش ترین مدل این برند در اروپا است.

این مجموعه قرار است هشتمین نسل خود را در سال ۲۰۱۹ وارد بازار کند ، که باید بدون در دست زدن به ریشه و ذات وسیله نقلیه ، پیشرفت هایی را در همه جبهه ها به همراه آورد.

گلف مهمترین مدل برای فولکس واگن از نظر فروش و « نماد اتومبیل های جمع و جور» است. با توجه به تقاضای روزافزون برای خودروهای کراس اوور و SUV ، اما ممکن است در آینده  این خودرو روند محبوبیتش تغییر کند.

2020 vw golf teaser 3 - فولکس واگن گلف 2020 اماده رونمایی

مشخصات خودرو

فولکس واگن برای اولین بار سال گذشته با نمایش یک تیزر مبهم از یک خودروی جدید، صحبت در مورد گلف جدید را اغاز کرد. بعد از ان تصاویر بهتری منتشر شدند که جزئیات این خودرو را بهتر نمایش می دادند. بر اساس تصاویر منتشر شده گلف جدید شکل و فرم سنتی خود را حفظ کرده و ظاهری اسپرت تر به خود گرفته. چراغ های جلو مورد بازبینی قرار گرفته اند و کمی کشیده تر به نظر می رسند همچنین فرم چراغ های عقب نیز کمی تغییر کرده و در بدنه شاهد خطوط باریک و تیزتری هستیم. روند تغییرات در داخل کابین نسبت به نمای ظاهری خودرو بیشتر است صفحه کیلومتر های جدید به فرم LED ، یک مانیتور لمسی در قسمت میانی داشبورد از اصلی ترین تغییرات کابین به حساب می ایند. دریچه های هوا کمی باریک تر شده اند و در امتداد داشبورد کشیده شده اند.

این خودرو قرار است در ۲۴ اکتبر ۲۰۱۹ در المان طی یک مراسمی به نمایش در بیاید . فولکس واگن تایید کرده که نسخه استیشن گلف را نیز پس از عرضه این خودرو روانه بازار خواهد کرد.

2020 vw golf teaser - فولکس واگن گلف 2020 اماده رونمایی

همچنین سال اینده گلف GTI  و گلف R نیز به این دو خودرو ملحق می شوند. طبق پیش بینی های انجام شده فروش این خودرو در اروپا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ اغاز خواهد شد در حالیکه مشتریان ایالات متحده باید تا نیمه دوم سال ۲۰۲۰ منتظر بمانند تا خودروی جدید خود را دریافت کنند.

2020 vw golf teaser 2 - فولکس واگن گلف 2020 اماده رونمایی

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.