ولوو XC40 برقی مجهز به سیستم اندرویدی می شود.

ولوو XC40 برقی قرار است به اولین خودروهای تولیدی تبدیل شود که دارای یک سیستم سرگرمی است که از سیستم عامل اندروید (Automotive OS) بهره می برد.

2020 Volvo XC40 1 - ولوو XC40 برقی مجهز به سیستم اندرویدی می شود.

امکانات

سرویس های داخلی Google ، دسترسی به فروشگاه برنامه و به روز رسانی هایی برای خودرو از فواصل دور بخشی از این سیستم عملکردی خواهد بود.

با استفاده از نسخه سیستم عامل محبوب تلفن های هوشمند به عنوان سیستم عامل این خودرو ، مجموعه جدیدی از Infotainment Volvo به صورت استاندارد با نقشه های گوگل برای ناوبری و سیستم تشخیص صدا Google Assistant ارائه می شود که می توان از آن برای ارسال پیامک ، پخش موسیقی از سرویسهای پشتیبانی شده پشتیبانی استفاده کرد.

90 Best 2020 Volvo Xc40 Gas Mileage Modifications Exterior and Interior - ولوو XC40 برقی مجهز به سیستم اندرویدی می شود.

تنظیمات کنترل آب و هوا در اتومبیل را تغییر دهید ، یک مقصد ناوبری جدید را تنظیم کنید یا دستگاه های هوشمند را در خانه کنترل کنید. همچنین به برنامه های دوستانه اتومبیل در فروشگاه Google Play دسترسی دارد.

علاوه بر استفاده از خدمات و برنامه های Google از فروشگاه برنامه اندرویدی ، این سیستم همچنین مجموعه خدمات Volvo On Call را شامل می شود که شامل قفل / باز کردن قفل از راه دور ، نظارت بر وضعیت باتری و پیش گرمایش کابین می باشد.

رانندگان همچنین می توانند از Volvo On Call برای پیدا کردن وسیله نقلیه خود استفاده کنند ، یا یک کلید دیجیتالی را برای افرادی که اجاره ماشین را از طریق یک سرویس اشتراک گذاری وسیله نقلیه اجاره می دهند ، تنظیم کنند.

2020 Volvo XC40 7 - ولوو XC40 برقی مجهز به سیستم اندرویدی می شود.

همچنین این شرکت تضمین کرده که این خودروی برقی مجهز به ایمن ترین باتری های روز شده است. این کمپانی قصد دارد نیمی از فروش محصولاتش را تا سال ۲۰۲۵ به محصولات برقی اختصاص دهد و این خودرو XC40 اولین نمونه این هدف خواهد بود.

ولوو XC40 برقی با ۵ پیشرانه قابل سفارش خواهد بود.

۱_ پیشرانه بنزینی ۱۵۴ اسب بخاری T3 ( دیفرانسیل جلو، گیربکس دستی )

۲_ پیشرانه بنزینی ۱۸۸ اسب بخاری T4 ( چهار چرخ متحرک، گیربکس اتوماتیک )

۳_ پیشرانه بنزینی ۲۴۵ اسب بخاری AWD  ) T5 ، گیربکس اتوماتیک )

۴_ پیشرانه دیزلی ۱۴۸ اسب بخاری AWD ) D3 یا FWD ، گیربکس دستی استاندارد، اتوماتیک سفارشی )

۵_ پیشرانه دیزلی ۱۸۷ اسب بخاری AWD ) D4، اتوماتیک )

یکی از مقامات ارشد این کمپانیی تاکیدکرده است که این شرکت قصد دارد XC40 Electric و همچنین پلاگین Hybrid XC40 T5 Twin Engine را تا پایان سال ۲۰۲۰ به نمایش در بیاورد.

volvo xc40 09 - ولوو XC40 برقی مجهز به سیستم اندرویدی می شود.

منبع : caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.