ایسوزو D_MAX 2020 در راه تایلند

ایسوزو  ۲۰۲۰ D_MAX  خودروی جدید این کمپانی بعد از ۸ سال.

از ۸ سال گذشته تاکنون این جدیدترین خودروی ایسوزو است که به بازار عرضه می شود. خودروهای این کمپانی برای مدتی در امریکا حضور نداشتند حتی نسخه های پیکاپ. اما امروز این شرکت تایید کرد که نسخه جدیدی از D_MAX را بعد از ۸ سال با به روز رسانی های انجام شده در قسمت ظاهری و داخلی خودرو قرار است عرضه کند. این مدت زمان برای عرضه خودروی جدید چندان جالب نیست و باعث کمتر شدن مشتری های این کمپانی می شود.

تغییرات در نمای بیرونی از چراغ ها شروع می شود، چراغ های نسبتا بزرگ جلو مجهز به یک نوار بلند LED  شدند و فرم چراغ های عقب نیز تغییر پیدا کرده و با چراغ های LED ترکیب شده اند.

2020 isuzu d max 1 - ایسوزو D_MAX 2020 در راه تایلند

در قسمت کابین نیز شاهد تغییرات زیادی هستیم و D_MAX  جدید با فناوری های جدید و لوکس همراه شده. یک صفحه نمایش ۹ اینچی در قسمت میانی کابین تعبیه شده که امکان دسترسی به اپشن های مختلفی از جمله سیستم ناوبری را به افراد می دهد. این خودرو از فناوری Android Auto / Apple CarPlay پشتیبانی می کند که در اکثر خودروهای امروزی به صورت استاندارد نصب شده است.

پیشرانه

راننده می تواند ۶ دنده این گیربکس را به صورت دستی یا از طریق گیربکس اتوماتیک تغییر داده و نیرو را به چرخ های عقب یا هر چهارچرخ ارسال کند. این نیرو از طریق یک پیشرانه جدید ۳ لیتری توربوشارژ دیزلی که قادر است ۱۸۸ اسب بخار ( ۱۴۰ کیلو وات ) و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند به چرخ های منتقل می شود. همچنین این کمپانی قرار است یک پیشرانه ۱.۹ لیتری RZ4E توروشارژ دیزلی را برای این خودرو فراهم کند که فعلا از ان خبری منتشر نشده است.

2020 isuzu d max 3 - ایسوزو D_MAX 2020 در راه تایلند

سیستم های ایمنی مانند نظارت بر نقطه کور و هشدار عبور و مرور نیز در فهرست امکانات D-Max قرار دارند.

ایسوزو D_MAX را به چندین بازار ارسال می کند و تایلند یکی از کشور هایی است که این خودرو توانسته فروش خوبی را برای شرکت رقم بزند و جایگاه نسبتا خوبی در بازار داشته باشد. این خودرو فعلا در بازار های امریکا عرضه نمی شود و در مورد قیمت ان هم هنوز خبری منتشر نشده است.

2020 isuzu d max 2 - ایسوزو D_MAX 2020 در راه تایلند2020 isuzu d max 4 - ایسوزو D_MAX 2020 در راه تایلند

منبع : motor1

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.