پورشه ماکان الکتریکی در اینده ای نزدیک

پورشه ماکان برقی با قدرت ۷۰۰ اسب بخار

بعد از رونمایی از پورشه تایکان همه ما در مورد امدن نسخه برقی پورشه ماکان اطلاع داشتیم. و پورشه نیزاز طریق انتشار بیانیه ای این مطلب را تایید کرده است.

2019 porsche macan s 2 - پورشه ماکان الکتریکی در اینده ای نزدیک

با این حال ما هنوز اطلاعاتی در مورد چگونگی ساخت این خودرو و اینکه از چه پیشرانه ای استفاده می کند و حداکثر سرعت ان چقذر است نداریم.

گزارش های انجام شده قصد روشن شدن این موضوع را دارند.

به گفته جولیان باومن ، مدیر خودروهای SUV پورشه ، تمامی خودروهای برقی های آینده به صورت پیش فرض با یک موتور الکتریکی که به صورت مشترک با یک موتور احتراق داخلی استفاده شده در پورشه ماکان همکاری می کنند تولید می شوند.

و این خبر خوبی برای خریداران خودروهای شاسی بلند است زیرا افراد کمی امروزه به خودروهای کاملا برقی علاقه دارند. پورشه نیز ضمن تایید سخن های بومن افزود هنوز مشتریان این کمپانی اماده دریافت خودروهای کاملا الکتریکی نیستند.

اما در نهایت ، ماکان برقی کاملاً متفاوت از مدل قبلی خود خواهد بود. و یک سکو بالاتراز پورشه تایکان قرار خواهد گرفت.

2019 porsche macan s 3 - پورشه ماکان الکتریکی در اینده ای نزدیک

چالش های توسعه ماکان برقی همان مواردی است که با چالش های تایکان مواجه شدند .

این چالش ها شامل آیرودینامیک ، وزن باتری و سایر مواردی است  که در ساخت یک ماشین الکتریکی به وجود می آید.

اما با توجه به سبک کتفاوت نسبت به محصولات دیگر بامان تاکید کرده که این خودروی الکتریکی DNA نسل های قبلی خود را حفظ خواهد کرد و به عنوان اسپرت ترین مدل در کلاس خود باقی خواهد ماند.

پیشرانه ماکان

باومن افزود که قدرتمندترین نسخه ماکان ۲۰۲۰ ، با عنوان Turbo و Turbo S ، حدود ۷۰۰ اسب بخار قدرت (۵۲۵ کیلو وات) و ۷۵۰ پوند پوند (۱،۰۱۷ نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

پورشه همچنین به دنبال استفاده از باتری های حالت جامد برای اتومبیل های خود است ، اما پنج تا هفت سال طول می کشد تا این صنعت بتواند از یکی از آنها استفاده کند.

2019 porsche macan s 1 - پورشه ماکان الکتریکی در اینده ای نزدیک

منبع: autocar

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.