هیوندای سوناتا 2020: مشخصات و تریم های این خودرو

هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ نسخه limited با تغییرات و به روز رسانی انجام شده چندین قدم صعود می کند تا جایگزین پرچمدار سابق این کمپانی یعنی هیوندای ازرا با تمام تکنولوژی ها و قدرتش شود.

هیوندا سوناتای جدید را با ظاهر و امکاناتی جذاب به گونه ای طراحی کرده که قابلیت رویارویی با خودروهایی نظیر تویوتا کمری، نیسان التیما، کیا اپتیما و به خصوص هوندا اکورد را دارد.

2020 hyundai sonata 1 - هیوندای سوناتا 2020: مشخصات و تریم های این خودرو

نسل جدید همراه با نمای بی نظیری است که باعث فراموشی خودروهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ این نسل می شود و به نظر می رسد انگار خودرویی قبل از این وجود نداشته و گویی دوباره سال ۲۰۱۱ بازگشته زمانی که هیوندا برای اولین بار خودروی سوناتا را به بازار معرفی کرد.

نمای جلویی سوناتا شبیه خودروهای اسپرت المانی است و سقف خودرو با ظرافت خاصی بالا و پایین می رود تا به قسمت انتهایی خودرو برسد. در قسمت های جانبی شاهد خطوطی روی بدنه هستیم که باعث حجیم تر نشان دادن بدنه می کنند.

2020 hyundai sonata 100696935 - هیوندای سوناتا 2020: مشخصات و تریم های این خودرو

محیط داخلی جدید ، جایگزین نمای کسل کننده نسل قبل سوناتا می شود و دریچه های افقی باریک وظیفه انتقال و تهویه هوای کابین را برعهده دارند. در این مدل گران قیمت یک مانیتور لمسی در قسمت میانی کنسول قرار گرفته که با صفحه کیومتر های دیجیتال وظیفه نشان دادن اطلاعات خودرو، سرعت و … بر عهده دارند. از تریم دو رنگ برای تزیین نمای داخلی این خودرو استفاده شده که به زیباتر شدن این خودرو کمکی فراوان کرده است. صندلی های جلو مجهز به سیستم گرمکن و سردکن هستند.

InteriorBRoll 1555006324821 - هیوندای سوناتا 2020: مشخصات و تریم های این خودرو

پیشرانه

نکته ای که باعث تفاوت این نسل می شود سیستم محرکه این خودرو است. هیوندای سوناتا جدید در دو مدل پایه SE و SEL با یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر که نیرویی برابر ۱۹۱ اسب بخار و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند عرضه می شود.

یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته برای این خودرو فراهم شده که به کمک ان نیروی تولیدی را به چرخ ها منتقل می کند. نسخه SEL پلاس این خودرو با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ که نیرویی معادل ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید می کند عرضه می شود.

این خودرو قرار است در بهار امسال عرضه شود اما هنوز سخنی در مورد قیمت ان زده نشده است و تا موقع فروش باید صبر کرد.

2020 sonata reveal gallery 02 - هیوندای سوناتا 2020: مشخصات و تریم های این خودرو

منبع: thecarconnection

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.