تویوتا C_HR SPORT مدل جدید کمپانی تویوتا

تویوتا C_HR SPORT خودروی جدیدی است که توسط تیم Toyota Gazoo Racing طراحی شده است و قرار است درکنار نسل جدید این خودرو عرضه شود. در مقایسه با با نسخه استاندارد این خودرو شاهد جذابیت بیشتر و رانندگی بهتر مدل اسپرت این خودرو هستیم.

فراتر از این به روز رسانی های ظاهری مدل GR SPORT با تغییرات انجام شده در بدنه خودرو اتاق مستحکم تری دارد و تیم تویوتا Gazoo Racing با تغییراتی که در سیستم فنر بندی این خودرو انجام داده تمام تلاش خود را کرده تا بهترین تجربه رانندگی با این خودرو را برای سرنشینان فراهم کند.

2020 toyota c hr by gazoo racing - تویوتا C_HR SPORT مدل جدید کمپانی تویوتا

در نمای داخلی مدل GR SPORT شاهد یک فرمان اسپرت جدید با پوشش چرم و لوگوی GR ، صندلی های اسپرت با نشان GR و دوخت نقره ای رنگ ، پدال های الومینیومی و تریم داخلی مشکی هستیم.

2020 toyota c hr by gazoo racing 3 - تویوتا C_HR SPORT مدل جدید کمپانی تویوتا2020 toyota c hr by gazoo racing 4 - تویوتا C_HR SPORT مدل جدید کمپانی تویوتا

گذشته از مدل GR SPORT تویوتا C_HR 2020 ژاپن شاهد تغییرات زیادی در نمای خودرو بوده که به مدل های خودروهای اروپایی و امریکایی شباهت پیدا کرده است. همچنین این خودرو با یک گیربکس جدید ۶ سرعته IMT ( سیستم انتقال قدرت هوشمند دستی ) مجهز شده که نیروی تولید شده توسط موتور ۱.۲ لیتری توربو را به چرخ های جلو منتقل می کند. تمام C_HR ها جدید با اخرین سیستم های رابط چند رسانه ای همانند Apple CarPlay و  Android Auto ، ارتباطات درون خودرویی DCM و بسته های ایمنی به روز مجهز شده اند.

2020 toyota c hr by gazoo racing 2 - تویوتا C_HR SPORT مدل جدید کمپانی تویوتا

قیمت

تویوتا C_HR جدید از ۱۸ اکتبر سال اینده در ژاپن عرضه می شود. این خودرو با یک پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو که به یک گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز شده است با قیمتی در حدود ( ۲،۳۶۷،۰۰۰ ین ) یا ۲۱،۷۹۰ دلار در مدل پایه ST به فروش می رسد. ارزان ترین مدل GR SPORT این خودرو با همان پیشرانه مدل ST با قیمتی در حدود ( ۲،۷۳۲،۰۰۰ ین ) یا ۲۵,۱۵۰ دلار عرضه می شود. تویوتا علاوه بر موتور ۱.۲ لیتری توربو که با اپشن های سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس CVT در دسترس قرار داده ، یک پیشرانه هیبریدی ۱.۸ لیتری را هم برای این خودرو درنظر گرفته است که قابل سفارش است.

منبع: carscoops

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.