هامر با یک خودروی برقی وارد بازار می شود

هامر با یک خودروی برقی دوباره وارد یازار می شود، این جمله جدیدترین خبری است که در مورد این خودرو بعد از گذشت مدتی طولانی شنیده ایم.

می توانید تصور کنید که در اینده یک خودروی الکتریکی هامر را خریده اید؟

mil spec automotive hummer m1 1 - هامر با یک خودروی برقی وارد بازار می شود

نام تجاری هامر تقریبا ۱۰ سال است که از قلم افتاده است اما اخیرا گزارش هایی در مورد احیای ان و بازگشت این خودرو به بازار شنیده می شود. بنا بر گزارش های منتشر شده ، جنرال موتورز قصد دارد در اواخر سال ۲۰۲۱ خط تولید جدیدی از این خودروی الکتریکی را در کارخانه دیترویت راه اندازی کند. با راه اندازی این خط تولید جدید امکان احیای برند هامر به عنوان یک خودروی  SUV برقی فراهم می شود.

خط تولید جدید بنا بر گزارش های رویترز BT1 نام گذاری شده است و عدفش تولید کامیون ها و SUV های برقی است. این خط تولید یکی از اصلی ترین سرمایه گذاری های انجام شده در جنرال موتورز است که مبلغی در حدود ۳ میلیارد دلار صرف راه اندازی ان خواهد شد و این بخشی از پروژه چهار ساله ۷.۷ میلیارد دلاری است که جنرال موتورز قرار است انجام دهد.

mil spec automotive hummer m1 3 - هامر با یک خودروی برقی وارد بازار می شود

زمان عرضه

منابع رویترز همچنین از خبرهایی مبنی بر تولید چند خودروی مختلف در این پروژه خبر دادند که همگی برقی خواهند بود. بر اساس این گزارش جنرال موتورز در ابتدا با تعداد محدودی از خودروهای وانت BT1 در سال ۲۰۲۱ شروع به کار می کند و در سال ۲۰۲۲ نسخه متفاوتی از این خودرو را عرضه خواهد کرد و در سال ۲۰۲۳ اولین خودروی SUV برقی را وارد بازار خواهد کرد.

mil spec automotive hummer m1 4 - هامر با یک خودروی برقی وارد بازار می شود

با توجه به گفته های این شرکت جنرال موتورز قصد دارد یک نسخه وانت برقی را تحت عنوان GMC و یک خودروی SUV الکتریکی را تحت عنوان کادیلاک به بازار عرضه کند که هر دو خودرو در سال ۲۰۲۳ وارد بازار می شوند. مسئله احیای هامر همچنان در حال بررسی است و هنوز اطلاعاتی رسمی در مورد تایید نهایی این اقدام منتشر نشده است. بازگشت هامر بعد از ۱۰ سال به عنوان یک خودروی برقی و ورود به بازار خودروهای الکتریکی از نظر منتقدان اقدام ایده الی است.

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.