پورشه به دنبال راهکاری برای درامد بیشتر 

پورشه به دنبال راهکاری برای درامد بیشتر

طبق گفته های مسئولین مالی شرکت و رئیس IT ، پورشه باید در شرکت هایی سرمایه گذاری کند که به دنبال حل مسائلی از جمله ترافیک در شهرها باشند نه اینکه متکی به فروش ماشین برای زنده ماندن در اینده باشند.

اهداف شرکت

وی همچنین گفت: شهرها به دنبال راهی برای کاهش ترافیک هستند و ما نیز باید به دنبال راه حل هایی باشیم که متناسب با برند خودروسازی ما باشد. تولید خودرو و طراحی مدل های متنوع تر برای زنده ماندن و ادامه بقای این کمپانی امروزه کافی نیست اگر می خواهید که در جایی در بازارهای اینده داشته باشید باید در برندهای مختلف دیگر سرمایه گذاری کنید یا به فکر راه حل هایی برای ترافیک و رانندگی کنید.

1 porsche taycan turbo s 2020 fd hero front 1 - پورشه به دنبال راهکاری برای درامد بیشتر 

امروزه مشتریان ما مایل به خرید دو، سه و چهار پورشه برای خود هستند اما در اینده این ارقام به یک یا دو خودرو کاهش می یابد و برای رفت امد سریعتردر شهرها از سایر خدمات حمل و نقل استفاده می کنند. ما باید به دنبال راه حل هایی برای جبران این کاهش فروش و ضرر و زیان های احتمالی باشیم.

خدمات اشتراکی

به عنوان مثال یکی از این اقدامات را می توان راه اندازی خدمات اشراکی پورشه نام برد. این سرویس در امریکا راه اندازی شده است و به مشتریان این امکان را می دهد کع با پرداخت حق اشتراک ماهیانه و از طریق اپلیکیشن های پورشه بتوانند به حداکثر ۲۲ مدل از محصولات این کمپانی دسترسی داشته باشند. این خدمات طی دو سال اینده در اسیا و اروپا راه اندازی می شود.

pcna19 1023 fine - پورشه به دنبال راهکاری برای درامد بیشتر اگر ۶۰ درصد از مردم در شهرهای بزرگ زندگی کنند فروش محصولات ما نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و به نوعی محدودیت برای ما ایجاد می کند. این محدودیت سبب می شود که کمپانی سطح سوداوری ۱۵ درصد ( که کمترین میزان سود برآورد شده برای کمپانی است ) را نتواند حفظ کند. سرمایه گذاری در پروژه های مختلف یکی از اقدامات اینده این کمپانی است. وی همچنین ادامه داد زمانی فرا می رسد که این درامد اصلی پورشه از طریق فروش خودرو حاصل نمی شود و تا ان موقع باید فروش محصولات را تا حد ممکن ادامه دهیم.

منبع: autocar

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.