هوندا اکورد 2020 و نزدیک شده به زمان عرضه این خودرو

هوندا اکورد بر اساس گزارش های منتشر شده در اوایل ماه دسامبر به بازار عرضه می شود

این سدان بزرگ کاملاً جدید قبل از پایان سال وارد بازار خواهد شد و از تجهیزات ایمنی و موتورهای توربوشارژ جدیدی برخوردار است.

هوندا استرالیا اعلام کرده است که سدان نسل دهم آکورد باید در ماه های پایانی سال ۲۰۱۹ در نمایشگاها عرضه شود و قیمت و مشخصات کامل ان در ان زمان اعلام می گردد.

احتمالاً موتورهای بنزینی اتومات چهار و شش سیلندر موجود در نسل قبلی با دو پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ جایگزین خواهند شد.

پیشرانه های این خودرو

اولین نسخه یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو است که ( ۱۴۳ کیلو وات ) ۱۹۰ اسب بخار و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با یک گیربکس دستی ۶ سرعته یا CVT اتوماتیک به بازار عرضه می شود که یه احتمال زیاد فقط شاهد نسخه اتومات این خودرو هستیم.

2018 Honda Accord Sport 2.0T front three quarter motion - هوندا اکورد 2020 و نزدیک شده به زمان عرضه این خودرو

مدل بعدی یک پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری است که احتمالا با گیربکس اتومات ۱۰ سرعته جدید این کمپانی عرضه می شود. خروجی این پیشرانه بزرگتر ( ۱۸۸ کیلو وات ) ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر است. مدل های هیبریدی هوندا اکورد نیز وجود دارد که از یک موتور بنزینی ۲ لیتری و یک موتور الکتریکی بهره می برد.

سال گذشته هوندا استرالیا تایید کرد که هوندا اکورد جدید با سیستم های ایمنی و کمکی جدیدی عرضه می شود. از ویژگی های این خودرو می توان به ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی که به صورت استاندارد در این خودرو تعبیه شده است اشاره کرد. در حال حاضر این سیستم ها به طور کلی برای مدل های بالاتر این شرکت ارائه می شود.

2020 Honda Accord Hybrid Exterior - هوندا اکورد 2020 و نزدیک شده به زمان عرضه این خودرو

نسل جدید هوندا Jazz  خودروی بعدی این کمپانی است که قرار است با سیستم های جدید و به روز عرضه شود. با نزدیک شدن به ماه دسامبر و عرضه این خودرو قیمت کامل و مشخصات فنی ان منتشر خواهد شد پس با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خودرو را در اختیار شما  قرار دهیم.

منبع: caradvice

1 نظر
  1. مسعود می گوید

    عاشق هوندا آکوردم!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.