سایپا برنامه تولید محصولاتش برای سال 98 را منتشر کرد

 

سایپا در گزارش تفسیری اعلان نمود برنامه تولید این شرکت برای سال ۱۳۹۸ تولید ۵۴۹۳۰۰ دستگاه خودرو می باشد. گفتنی است این شرکت قصد دارد در جهت توسعه محصولات خود، محصولات ساینا ، محصولات خانواده کوییک و محصولات خانواده رهام را توسعه دهد.

توسعه محصولات خانواده ساینا

جهت توسعه محصولات خانواده ساینا چهارمحصول تعریف شده است که هر کدام در دو مدل گیربکس دستی و اتومات می تواند به بازار عرضه گردد. یک مدل از این محصولات به عنوان ساینا استاندارد در پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

ظاهر بیرونی این خودرو نسبت به ساینای فعلی تغییر خواهد داشت و استاندارد های ۸۵ گانه را پاس خواهد نمود. تجهیزاتی از جمله چراغ روشنایی روز، اتولایت، سیستم کنترل پایداری ESC سیستم فشار باد تایرها TPMS نیز نسبت به مدل فعلی به خودرو افزوده شده است.

سایپا دو مدل پلاس و سال برای توسعه بیشتر این خانواده در نظر گرفته است. تمرکز توسعه محصول مدل سال  نسبت به مدل استاندارد، بر روی طراحی داخلی این خودرو می باشد.

داشبورد جدید به همراه مانیتور ۷ اینچی ، ایینه های برقی باقابلیت جمع شدن برقی و هیتر و دسته دنده جدید از جمله تغییرات این مدل می باشد. مدل پلاس با امکانات بیشتر از جمله دوربین دید عقب صندلی چرم با گرمکن راننده، سنسور پارک جلو و کنترل سیستم های صوتی بر روی غربیلک فرمان به بازار عرضه خواهد شد.

توسعه محصولات خانواده کوییک

جهت توسعه محصولات خانواده کوییک نیز چهار خودرو تعریف شده است که هر کدام در دو مدل گیربکس دستی و اتومات به بازار عرضه خواهند شد. یک مدل از این محصولات به عنوان مدل استاندارد در پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

ظاهر بیرونی این خودرو نسبت به ساینای فعلی تغییر خواهد داشتو استاندارد های ۸۵ گانه را پاس خواهد نمود. تجهیزاتی از جمله اتولایت، سیستم کنترل پایداری ESC به هر دو مدل گیربکس دستی و اتومات اضافه خواهد شد.

همچنین برخی امکاناتی که بر روی مدل گیربکس اتومات فعلی موجود است از جمله چراغ روشنایی روز، سیستم فشار باد تایرها نیز به مدل گیربکس دستی اضافه خواهد شد. دو مدل پلاس و سال برای توسعه بیشتر این خانواده در نظر گرفته شده است.

این دو مدل نسبت به مدل استاندارد با ظاهری متفاوت عرضه خواهند شد. بخش جلوی خودرو و تجهیزات داخلی تغییر خواهد یافت. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سایپا این دو مدل در نیمه اول سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

توسعه محصولات رهام

محصولات رهام در کلاس ابعادی C با پیگیری های انجام شده در سال اینده به تولید انبوه خواهد رسید و به مشتریان عرضه خواهد شد.

منبع : bourse24

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.