مازراتی زمان عرضه الفیری را سال 2021 اعلام کرد

مازراتی با تولید خودروهای لوانته و گیبلی با قدرت به بازار خودرو برگشت و در سال ۲۰۲۱ نیز قرار است مدل های جدیدی از محصولات این کمپانی به بازارعرضه شود که به حیات مجدد این کمپانی کمک فراوانی خواهد کرد.

مازراتی الفیری که در نمایشگاه ژنو سال اینده قرار است رونمایی شود یکی از این محصولات جدید کمپانی است که هنوز اطلاعاتی در مورد ان منتشر نشده است. این شرکت قصد دارد در نمایشگاه سال اینده مدل های جدیدی که قرار است جایگزین محصولات گرن توریسمو و گرن کابریو شود به نمایش در بیاورد.

2004 maserati alfieri concept 3 - مازراتی زمان عرضه الفیری را سال 2021 اعلام کرد

زمان عرضه

مدل کانسپت الفیری از سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود و کمپانی قصد داشت که در سال ۲۰۱۸ این محصول را وارد بازار کند که با تصمیم گیری های انجام شده زمان عرضه این خودرو به سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی بهره می برد که می توان ان را نخستین خودرو الکتریکی لوکس ایتالیایی‌ها نامید.

تغییرات زیادی در این خودرو نسبت به برادرانش دیده می شود که می توان به فرم جدید رینگ های پنج پره، چراغ های LED جدید تعبیه شده در قسمت جلوی خودرو و نقش ها و خطوطی که در قسمت جانبی خودرو دیده می شود اشاره کرد.

2004 maserati alfieri concept 4 - مازراتی زمان عرضه الفیری را سال 2021 اعلام کرد

شایعاتی در مورد اینکه این خودرو با پیشرانه بنزینی در اینده عرضه خواهد شد وجود دارد ولی هنوز توسط این کمپانی تایید نشده است. احتمال استفاده‌ی مازراتی از موتور توربوشارژ ۴.۷ لیتری V8 که ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد، در آلفیری بسیار است ولی با منتشر شدن خبر حذف پیشرانه های V6 و V8 فراری از محصولات این کمپانی این احتمال نیز از بین رفت.

2004 maserati alfieri concept 2 - مازراتی زمان عرضه الفیری را سال 2021 اعلام کرد

اخیرا و با گزارش های منتشر شده این خودرو به صورت پلاگین هیبرید و تماما الکتریکی وارد بازار می شود. تمام نمونه های این خودرو مجهز به موتور برقی به تولید می رسد که یکی از این مدل ها به صورت تمام الکتریکی وارد بازار می شود. این نمونه دارای سه موتور برقی، سیستم چهار چرخ محرک و باتری ۸۰۰ ولتی است. این نمونه در بالاترین نمونه خود دارای سیستم آیرودینامیک فعال بوده و سرعت آن در مدت زمان ۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

2004 maserati alfieri concept 1 - مازراتی زمان عرضه الفیری را سال 2021 اعلام کرد

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.