فولکس واگن گلف MK 8 رونمایی شد

فولکس واگن گلف MK 8 یک شبه در اروپا رونمایی شد اگرچه قیمت و مشخصات آن در مدل های اصلی هنوز منتشر نشده است ولی اخبار خوبی برای طرفداران این خودرو است.

jnelfxjki5jsfzl9rbyi - فولکس واگن گلف MK 8 رونمایی شد

فولکس واگن گلف MK 8 پس از گذشت چندین ماه از انتشارعکس های نسخه ازمایشی رسما رونمایی شد.

مشخصات خودرو

در حالی که فولکس ظاهر اصیل خود را حفظ کرده است ولی مدل ۲۰۲۰ از مدل قبلی جادارتر است.چراغ های جلو و باریک تر که جایگزین مدل های قدیمی شدند ساده ترین راه برای شناسایی مدل نسل هشتم هستند که با وجود حفظ ابعاد مشابه با مدل فعلی ، در واقع کاملاً جدید هستند.

نکته قابل توجه ، فولکس واگن در برابر اصرار به دادن سقف جدید و کوتاهتر به گلف مانند نسل جدید تویوتا کرولا ، مزدا ۳ و فورد فوکوس – مقاومت کرده است. این سه مارک رقیب سعی کرده اند تا خودروهای خود را به مدل های کم مصرف و ظاهر اسپرت بیشتری تبدیل کنند – حتی اگر این بدان معنی باشد که فضای راحتی صندلی ها و فضای داخلی کابین قربانی شود.

wwkv1r2uaajqrecnsuvj - فولکس واگن گلف MK 8 رونمایی شد

اما فولکس واگن با تحقق یک هاچ بک معمولی و جادار ، ضمن حفظ وعده در حفظ راحتی در کلاس و رانندگی ایمن در جاده می تواند بر این سه رقیب غلبه کند و امار فروش بالاتری داشته باشد. برای علاقمندان به جزئیات دقیق تر ، گلف جدید ۴۲۸۴ میلی متر طول ، ۱۷۸۹ میلی متر عرض ، ۱۴۵۶ میلی متر طول دارد و در مقایسه با اتومبیل های نسل قبلی ، مدل نسل هشتم ۲۶ میلی متر طولانی تر ، ۱۰ میلی متر باریک تر ، ۴ میلی متر بلندتر است.

پیشرانه ها

در اروپا گلف با طیف جدیدی از موتورهای بنزینی بسیار کارآمد و دو هیبرید پلاگین در دسترس خواهد بود. فولکس واگن استرالیا هنوز زمان و قیمت دقیق گلف جدید را اعلام نکرده است ، اما نماینده این شرکت می گوید که باید از اواخر سال ۲۰۲۰ در نمایشگاه های محلی وارد شود.

kbb2rpas70bnf86ao8be - فولکس واگن گلف MK 8 رونمایی شد

اطلاعات دقیق درباره سطح تجهیزات محلی در این مرحله اولیه خیلی ناچیز است و تنها سرنخ هایی که از فولکس واگن استرالیا بدست امده این است که یک بسته ایمنی “جامع” ارائه می شود ، که شامل ترمز اضطراری خودکار و سایر فناوری های پیشرفته است.

منبع: Caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.