نمایشگاه لس انجلس 2019: احتمال حضور برخی خودروها

نمایشگاه اتومبیل لس انجلس ۲۰۱۹

تقویم نمایش اتومبیل امسال کاملا در حال جابه جایی است از رویداد فرانکفورت که مدل های جدیدی از تولید کنندگان اصلی را به نمایش عموم در اورد و نمایشگاه اتومبیل توکیو که برای بسیاری از خودروسازان محیطی چالش برانگیز بود، گرفته تا نمایشگاه لس انجلس که قرار است بزودی برگزار شود. در این نمایشگاه انتظار داریم طیف عظیمی از مدلهای مهم متمرکز ایالات متحده و اروپا که قرار است برای اولین بار رونمایی شوند ظاهر شوند. سال گذشته شاهد محصولات جدیدی در این نمایشگاه بودیم و امسال نیز انتظار داریم که نمایشگاهی با خودروهای فوق العاده برگزار شود.

نگاهی به همه چیزهایی که انتظار داریم در ایت نمایشگاه ببینیم بیاندازید:

ائودی

E-tron sportback

la2 - نمایشگاه لس انجلس 2019: احتمال حضور برخی خودروها

پیشرانه دوقلوی موتور ۴۰۲ اسب بخاری ان بدون تغییر باقی مانده است این به این معنی است Sportback قادر است ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۵.۵ ثانیه طی کند و برد حدود ۲۴۸ مایل ( ۴۰۰ کیلومتر) و شارژ سریع ۱۵۰ کیلووات داشته باشد

BMW

۲ Series Gran Coupé

 

la3 - نمایشگاه لس انجلس 2019: احتمال حضور برخی خودروها

بعد از منتشر شدن خبر خودروی جدید این کمپانی در ماه اکتبر، bmw قصد دارد بزرگترین مدل در سری ۲ را در این نمایشگاه به نمایش در بیاورد.

M8 Gran Coupe

 

la4 - نمایشگاه لس انجلس 2019: احتمال حضور برخی خودروها

در ادامه خودروهای عرضه شده در این نمایشگاه شاهد مدل جدیدتری از m8 هستیم که کمپانی قیمتی در حدود ۱۲۱ هزار پوند برای این خودرو در نظر گرفته است و درابتدای سال اینده به مشتریان تحویل داده می شود.

Bollinger

B1 and B2

la5 - نمایشگاه لس انجلس 2019: احتمال حضور برخی خودروها

شرکت تازه تاسیس بولینگر آمریکایی نسخه های اولیه نمونه SUV برقی B1 و B2 خود را به نمایش می گذارد. به رغم طراحی نامتعارف آیرودینامیکی و اندازه بزرگ تحمیل شده آنها ،  این خودروها به لطف یک جفت موتور الکتریکی که ۶۱۴ اسب بخار ترکیبی تولید می کنند قادر هستند سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را تنها با گذشت ۴.۵ ثانیه از حالت سکون بدست بیاورد.

Ford

Mach E’ electric SUV

la6 - نمایشگاه لس انجلس 2019: احتمال حضور برخی خودروها

فورد قرار است مدل جدیدی از خودروی SUV برقی خود را که برگرفته از ماشین اسپرت موستانگ است برای اولین بار در نمایشگاه لس انجلس به نمایش بیاورد. این خودرو با توجه به طرفداران زیاد به عنوان رقیبی برای مدل Y تسلا خواهد بود.

Mercedes

Maybach GLS

la7 - نمایشگاه لس انجلس 2019: احتمال حضور برخی خودروها

میباخ GLS به عنوان رقیبی برای خودروهای Range Rover SVAutobiography ، بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینانا شناخته می شود و عنوان پرچمدار SUV مرسدس را از خود کرده است.

منبع: autocar

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.