لامبورگینی خودرویی جدید را در سال 2021 وارد بازار می کند

لامبورگینی اخیرا ویدیویی منتشر کرده است و در ان خودرویی جدید را معرفی می کند که احتمالا در سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد.

این کمپانی قرار است یک سوپر اسپرت بی نام و نشان را در سال ۲۰۲۰ رونمایی کند که توسط بخش اتومبیل رانی Squadra Corse ساخته می شود. این خودرو به احتمال خیلی زیاد اخرین محصول لامبورگینی است که به صورت تنفس طبیعی عرضه خواهد شد و بعد از ان شاهد خودروهای هیبریدی این کمپانی خواهیم بود.

306341 - لامبورگینی خودرویی جدید را در سال 2021 وارد بازار می کندپیشرانه

جزئیات مربوط به سوپراسپرت جدید منتشر نشده است ، اما یک از مسئولان لامبورگینی اعلام کرد که این خودرو از نسخه ۶.۵ لیتری V12 استفاده شده در آونتادورور و برخی مدل های محدود دیگر این کمپانی بهره می برد. قدرت خروجی ان ۸۳۰ اسب بخار خواهد بود و از مدل V12 759 اسب بخاری های امروزی قوی تر خواهد بود. لامبورگینی همچنین اظهار داشته است که جانشین آونتادور که قرار است در سال ۲۰۲۲ به نمایش دربیاید، دارای پیشرانه هیبریدی خواهد بود. این خودرو بر پایه نسخه اونتادور ساخته خواهد شد و مشخصات فنی تقریبا مشابهی خواهد داشت.

بر اساس تیزری که از این خودرو پخش شده است می توان فهمید که باله عقب نسبتا بزرگی برای این خودرو تعبیه شده است که از جنس فیبر کربن است و یک تصویری از عدد ۶۳ روی بدنه این خودرو دیده می شود که نشانگر سال تولید لامبورگینی است.

از دیگر مشخصات قابل توجه آن می توان به ورودی دوگانه هوا در قسمت جلو و چرخ های مجهز به قفل مرکزی با لاستیک های پیرلی و ترمز Brembo اشاره کرد. نیروی تولید شده توسط یک گیربکس ۶ سرعته متوالی Xtrac به چرخ ها منتقل خواهد شد.

یکی از نکات برجسته این وسیله نقلیه ، یک دیفرانسیل جدید است که به صورت خودکار قفل می شود و به راننده این امکان را می دهد که بسته به مسیر و سطح جاده قابل تنظیم باشد.

lamborghini aventador svj - لامبورگینی خودرویی جدید را در سال 2021 وارد بازار می کندزمان تحویل

گزارش ها حاکی از آن است که تولید به ۴۰ دستگاه محدود خواهد شد و قرار است از سال ۲۰۲۱ به مشتریان تحویل داده شود. لامبورگینی هنوز نامی را برای این نسخه جدید اعلام نکرده است و با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو این اسم توسط شرکت منتشر خواهد شد.

در کنار سوپراسپرت جدید ، لامبورگینی برنامه هایی را برای یک سری مسابقات با محوریت SUV Urus خود اعلام کرد. طبق گفته لامبورگینی ، اولین مسابقه برای سال ۲۰۲۰ در “مسیر ویژه ای” برگزار می شود و این نشان می دهد مسابقه به جای برگزاری در خیابان ها در مسیرهای کویری و خاکی برگزار می شود.

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.