میانگین قیمت خودروهای جدید افزایش یافته است

میانگین قیمت خودروهای جدید برای اولین بار از ۳۴۰۰۰ دلار فراتر رفته است .

میانگین قیمت یک ماشین جدید برای اکتبر ۲۰۱۹ به رکورد ۳۴.۲۱۷ دلار رسیده است. این صعود باورنکردنی نسبت به رکورد قبلی ۳۳.۹۲۴ دلار ، که در دسامبر سال ۲۰۱۸ تعیین شده بود ، نشان می دهد که با افزایش حجم فروش ، روند مداوم افزایش قیمت خودروها ادامه دارد.

دلیل افزایش قیمت ها

volvo xc90 facelift - میانگین قیمت خودروهای جدید افزایش یافته استسوال این اصلی این است که این افزایش قیمت در هر سال به چه دلیلی انجام می شود.

طبق گزارش های منتشر شده افزایش میانگین قیمت خودرو ها با میزان خرید و فروش خودروهایی که افراد انجام می دهند و همچنین نوع خودروها ارتباط بسیاری دارد. در اکتبر سال ۲۰۱۹ ۷۲ درصد از فروش خودروهای انجام شده سهم خودروهای SUV و کامیون ها بودند. سهم خودروهای SUV و کامیون ها از بازار از سال ۲۰۱۸ تا الان ۲.۴ درصد افزایش داشته است و این نشان دهنده روند نزولی فروش خودروهای سدان است.

یکی دیگر از نکات جالب در این ارزشیابی های انجام شده این است که در محدوده فروش خودروها ، فروش وسایل نقلیه زیر ۳۰ هزار دلار که ۴۶ درصد از سهم بازار را تشکیل می دهند ۷ درصد کاهش یافته است در حالی که فروش وسایل نقلیه بالاتر از ۳۰ هزار دلار ۶ درصد افزایش یافته است. این درصد های فروش بیانگر این نیستند که مردم درحال خرید خودروهای لوکس هستند بلکه نشان دهنده این هستند که خودروهای SUV توانستند جایگاه خوبی در بازارهای فروش پیدا کنند.

volvo xc90 facelift 2 - میانگین قیمت خودروهای جدید افزایش یافته است

وقتی میبینیم که متوسط قیمت خرید یک خودروی معمولی در اکتبر ۲۰۱۹ بیش از ۳۴ هزار دلار است ممکن است فکر کنید که اکثر مردم در حال خرید و فروش خودروهایی چون مرسدس و BMW هستند اما این در حالی است که ان ها درحال جایگزین کردن خودروهای سدان خود با یک خودروی SUV هستند. تقاضای بالا برای این وسایل نقلیه سبب می شود که قیمت این محصولات کمی بالاتر رود.

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.