بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل با سقف پارچه ای

بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل با سقفی جدید از جنس پارچه به بازار عرضه می شود.

اگر می خواهید بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل را به سبک خودروهای کلاسیک انگلیس لمس کنید گزینه جدید سقف پارچه ای می تواند این خواسته را براورده کند.

این خودرو با ۴۵ نوع رنگ مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد پس بنابراین خریداران نباید مشکلی در یافتن ترکیبی برای مطابقت با سبک شخصی خود داشته باشند.

bentley continental gt convertible tweed roof 1 - بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل با سقف پارچه ایسقف

سقف پارچه ای این خودرو عملکردی مشابه با سایر برترین خودروهای کانورتیبل موجود در بازار دارد و در رنگ های نارنجی و سیاه در دسترس است. مدت زمان بستن یا باز شدن این سیستم ۱۹ ثانیه است و تا سرعت ۳۰ مایل ( ۴۸ کیلومتر) امکان باز و بستن این سقف وجود دارد.

یکی از مشکلاتی این کمپانی در طراحی این خودرو مواجه شد شکل و ظاهر این سقف است که از نمای نزدیک بافت های ان قابل مشاهده است. برخلاف نمای ظاهری در تولید این سقف از متریال های خوب این کمپانی استفاده شده است.

سیستم های پیشرانه این خودرو مشابه مدل کانتیننتال GT است و بدون تغییر باقی مانده است.

bentley continental gt convertible tweed roof 3 - بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل با سقف پارچه ایپیشرانه های این خودرو

کانتیننتال GTC با یک پیشرانه ۴ لیتری تویین توربو ۸ سیلندر V شکل در بازار در دسترس است. این خودرو قادر است ۵۴۲ اسب بخار ( ۴۰۴ کیلو وات ) و ۵۶۸ پوند فوت ( ۷۷۰ نیوتن متر ) گشتاور تولید کند همچنین این خودرو می تواند در مدت زمان ۳.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ( ۹۶ مایل ) برسد.

پیشرانه دیگری که برای این خودرو در دسترس است یک موتور ۶ لیتری تویین توربو ۱۲ سیلندر W شکل است که قادر است ۶۲۶ اسب بخار ( ۴۶۷ کیلو وات ) و ۹۰۰ نیوتن متر ( ۶۶۴ پوند فوت ) تولید کند و در زمان ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

این قدرت  تولید شده از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه به کمک سیستم چهار چرخ متحرک به چرخ ها منتقل می شود. حداکثر سرعت این خودرو ۳۳۱ کیلومتر در ساعت ( ۲۰۶ مایل ) است.

bentley continental gt convertible tweed roof 2 - بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل با سقف پارچه ایمنبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.