خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند و تا اینده ای نزدیک وارد بازار های جهانی می شوند.

از استون مارتین با پیشرانه مرکزی تا هنسی ونوم F5 خودروهایی که قرار است تا چند سال اینده شاهد حضورشان در بازار باشیم.

خودروهای جدید با چه شکل و ظاهر و اسب بخاری به بازار می ایند. شرکت هایی مانند Dodge ، McLaren ، BMW و Tesla تا

تا قبل از سال ۲۰۲۳ چه خودروهایی به بازار عرضه می کنند ، خودروهای جدید یا مدل های به روز شده را به نمایش در می اورند

. تعدادی از این خودروها به بالای ۱۰۰۰ اسب بخار ( ۷۴۵ کیلو وات ) ، حداکثر سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت ( احتمالا شاید ۳۰۰ مایل در ساعت ) و طراحی های جدید دست پیدا خواهند کرد.

با این حساب ما پیش بینی شده ترین اتومبیل های اسپرت و سوپر اسپرت را که احتمال حضور ان ها در چند سال اینده در بازار است به تصویر کشیده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این ۲۵ اتومبیل بیندازیم.

Acura 2021 NSX Type R

2018 Acura NSX 0003 1024x531 - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

شایعاتی در مورد Acura NSX مدت ها است که در بیرون منتشر شده است و در ابتدا تصور می شد که جنین خودرویی قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود اما مقامات این کمپانی این مطلب را تایید نکردند. پس ما این خودرو را در این لیست قرار داده ایم و امیدواریم تا مدل NSX وارد بازار شود. همچنین ما امیدواریم که بتوانیم یک مدل Type R را در سال اینده برای مدل های ۲۰۲۱ مشاهده کنیم.

Aston martin vanquish 2022

https   api.thedrive.com wp content uploads 2019 06 Vanquish Vision Concept at Geneva Motor Show 1 e1561818723285 - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

استون مارتین در حال برنامه ریزی برای برای تولید یک خودروی سوپر اسپرت موتور میانی است که با یک پیشرانه V8 الکتریکی و یک نام انگلیسی قرار است به بازار عرضه شود.همچنین موتور جدید Vanquish در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

Dodge Challenger ACR

2021 dodge challenger acr special edition rumored with 1 passenger seat 138266 1 - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

دوج چلنجر به نوعی با گذر زمان هیچ مشکلی ندارد و با عمان پلت فرم قدیمی خود هنوز فروش بالایی دارد و توانسته در مقایسه با رقیب خود از نسل فعلی کامارو پیشی بگیرد. این کمپانی پس از کسب موفقیت هایی از خودروهای Demon و Hellcat اکنون قرار است نسخه جدیدی از محصولش را در سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند همچنین شایعاتی از یک مدل کاملا جدید این کمپانی که قرار است در سال ۲۰۲۳ رونمایی شود پخش شده است.

Nissan 370Z

2021 new models 2 - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

نیسان ۳۷۰Z فعلی در مدت زمان نسبتا طولانی توانسته است رشد خوبی داشته باشد مدل اولیه این خودرو از سال ۲۰۰۹ وارد بازار شده است ولی این کمپانی هنوز به طور کامل جانشینی برای این خودرو معرفی نکرده است. این خودروساز با خبر محصول اسپرت جدیدش در اکتبر سال ۲۰۱۹ مشتریانش را غافلگیر کرد. به احتمال خیلی زیاد شاهد یک پیشرانه قدرتمندتر در زیر پوست این خودرو باشیم.

Toyota 86 2021

2021 toyota 86 rendering - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

تویوتا ۸۶ فعلی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین خودروهای اسپرت در بازار است اما مدل جدید در سال ۲۰۲۱ می تواند به این شکل تهاجمی عرضه شود. در زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲.۴ لیتری جدید جایگزین موتور ۲ لیتری فعلی خوهد شد و با کمی افزایش در قدرت این پیشرانه روبه رو خواهیم بود.

Mazda RX9

mazda rx9 render - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

احتمالا به اندازه شایعاتی که در مورد تویوتا Supra  جدید منتشر شده خبر هایی در مورد خودروی جدید مزدا که RX_9  نام دارد نیز شنیده اید. مزدا قصد دارد خودروی جدیدش را در اینده ای نزدیک رونمایی کند اما این کار چندان که مزدا در نظر دارد اسان نیست.

Nissan GT-R 2022

2020 Nissan A9RF5EE - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

نزدیک به ۱۰ سال است که نیسان مدل GT_R  خود را به روز کرده است اما اخیرا اطلاعاتی در مورد یک خودروی جدید منتشر کرده است. امکان دارد که شباهتی با خودروی امروزی نداشته باشد اما در موارد خاصی یک وجه اشتراک باید داشته باشد. انتظار می رود که نیسان از یک پیشرانه V6 استفاده کند خودروی جدید را به یکی از سریعترین خودروهای سوپر اسپرت جهان تبدیل شود.

Subaru WRX STI 2021

2020 subaru wrx sti render - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

تا سال ۲۰۲۱ Subaru قصد دارد یک پلتفرم جدید برای سدان های اسپرت WRX و STI طراحی کند خودروی جدید چراغ های جلوی جدید و تهاجمی دارد. از نظر کارایی STI جدید باید بالاتر از ۳۲۵ اسب بخار ( ۲۴۲ کیلو وات ) و ۴۳۲ نیوتن متر ( ۳۱۹ پوند فوت ) گشتاور داشته باشد.

Tesla Roadster 2020

2020 tesla roadster front view driving carbuzz 523781 840x560 - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

تسلا می گوید که نسخه جدید Roadster در هنگام فروش در سال ۲۰۲۰ به یک خودروی پر فروش تبدیل خواهد شد. نسخه Roadster باید قسمت هایی مشابه ای با خودروی اصلی داشته باشد. انتظار می رود این خودرو بتواند در کمتر از ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر برد ۶۲۰ مایل داشته باشد.

Aston Martin Valkyrie 2020

valkyrie 103 - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستند

انتظار برای استون مارتین والکیری تمام شده است. پیش بینی می شود تحویل این خودرو با قدرت ۱۱۶۰ اسب بخاری تا پایان ۲۰۱۹ اغاز شود. تمام ۱۵۰ نسخه پیش بینی شده این خودرو از قبل به فروش رسیده است.

Hennessey Venom F5 2020

hennessey venom f5 - خودروهای سوپر اسپرت که در انتظار تولید هستندوقتی صحبت از کامارو و کوروت می شود نام هنسی نیز در کنار این خودروها در ذهن ظاهر می شود. Venom F5 که مدت ها است در انتظار تولید است پیش بینی می شود تست اولیه ان در اواخر سال ۲۰۱۹ اغاز شود.

منبع : Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.