15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

در این مقاله سعی داریم تا شما را با ۱۵ تا از بهترین SUV های بازار در سال ۲۰۲۰ و آخرین آپدیت ها و آپشن ها آشنا کنیم. تغییرات فراوان در چهره و قابلیت های رانندگی باعث شده تا رقابت بین این SUV ها بیشتر شود.

پیرو مقاله های قبلی، بازار خودرو افزایش میانگین قیمتی فراوانی را در بازارهای جهانی به خود دیده است. به همین دلیل بسیاری از خودرو سازان سعی دارند مانور فراوانی را روی این کلاس از خودرو بدهند که این کار باعث افزایش هیجان رقابت در میان آنها می شود. علاوه بر آن تصمیم گیری برای مشتری نیز بسیار دشوار می شود،هنگامی که با انبوه تنوع در خودرو و قابلیت های آنها روبه رو می شود.

ویژگی SUV ها در مصرف سوخت آنها، کیفیت رانندگی و یا حتی قیمت آنهاست. ولی بعضی از SUV ها تعادل خوبی را بین تمام موارد نام برده بر قرار می کنند. در این مقاله سعی داریم تا بهترین SUV های بازار در سال ۲۰۲۰ را معرفی کنیم.

فورد اکسپدیشن:۵۴.۲۰۵$

2018 Ford Expedition with tow assist front three quarter - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

فورد اکسپدیشن به عنوان یک معیار در میان SUV های فول سایز به شما می رود. کارایی عالی،اتاق با فضای مناسب، اتاق راحت  شتاب مناسب اکسپدیشن را به گزینه مناسب برای انتخاب تبدیل کرده است. فضای مناسب جلوی ردیف دوم و سوم،آنرا جذاب برای خانواده می کند.

کیا تلوراید:۳۲.۷۸۵$

2020 Kia Telluride 54 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

این تازه وارد در سال اول خود به خوبی تونست جای خودشو تو بازار به راحتی باز کنه. سه ردیف صندلی، مانیتر ۱۰.۳ اینچی و ۶ پورت یو اس بی از جمله مزایای شگفت انگیز این خودرو است. هندلینگ عالی، سواری پایدار و عدم تزلزل در جاده این ماشین را برای مالک آن با ارزش کرده است.

مرسدس بنز GLS:76.195$

2020 Mercedes Benz GLS 580 2 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

در بین تمام SUV های دنیا،همه GLS را به عنوان لوکس ترین می شناسند. مانیتور بزرگ ۱۲.۳ اینچی در وسط داشبورد، پیامگیر صوتی جدید به همراه گرمکن تمام صندلی ها این بنز را به یک رقیب سر سخت تبدیل کرده است.

شورولت سابربن:۵۳.۴۹۰$

2019 Chevrolet Suburban RST front three quarter - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

سابربن یکی از بزرگترین اس یو وی های دنیاست که شما می توانید بخرید. در واقع، با طولی به اندازه ۲۲۴.۴ اینچ به اندازه یک دیوار طول دارد. همانطور که انتظار میرفت،علاوه بر شورولت تاهو،سابربن یک نسخه ۹ نفره از صندلی که فضای مناسبی هم دارد ارائه داده است. از این شاسی بلند هر انتظاری داشته باشید برآورده می کند.

لینکلن نویگیتور:۷۷.۱۲۰$

Lincoln Navigator - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

در کنار اسکالاد(کادیلاک) این هم یکی از برندهای لوکس آمریکایی در کلاس SUV ها است. سواری بسیار ساکت و آرام که برآمده از یک موتور عجیب است تقریبا همه را شگفت زده کرده است.ردیف صندلی های مناسب و فضای عالی اصلا سرنشینان را خسته نمیکند. همچنین با سیستم سرگرمی عالی کسی نیز حوصله اش از سر نمیرود.

هیوندای پالیسید:۳۲.۶۴۵$

2020 Hyundai Palisade Limited front three quarter in motion 1 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

بزرگترین محصول هیوندای با قیمت بسیار پایین سعی دارد بازار را قبضه کند. همانند مرسدس یک مانیتور بزرگ و کشیده در داشبورد خود دارد که بسیار مجذوب کننده است. همچنین سانروف دوگانه که این روزها نماد اشرافیگری در میان خودرو ها است نیز بسیار جالب است.

آئودی Q7:قیمت نخورده$

2020 Audi Q7 front three quarters 03 2 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

بزرگترین SUV آئودی که در ۲۰۲۰ عرضه می شود،دارای فناوری در نمای داخل به روزی استو به زبانی دیگر این خودرو روی لبه فناوری راه میرود.

دوج دورانگو:۳۱.۹۹۰$

2018 Dodge Durango 4 RT front three quarter in motion - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

در میان SUV های بزرگ دورانگو را نیز میتوان در لیست قرار داد. تنوع در موتور نظر افراد بسیاری را جلب میکند. موتور۳.۶ لیتری ۶ سیلندر خورجینی با ۲۹۳ اسب بخار و موتور خشن تر با حجم ۴.۶ لیتر و هشت سیلندر که خورجینی چیده شده است قادر است ۴۷۵ اسب بخار نیرو تولید کند.دو ردیف صندلی قابل عرضه و ردیف سوم آپشنال است.

شورولت تراورس:۳۰.۹۹۵$

2019 Chevrolet Traverse RS - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

هندلینگ عالی، سواری مناسب و موتور قدرتمند آنرا به یک خودروی SUV محبوب تبدیل کرده است. موتور ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳.۶ لیتر و ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۶ پوند بر فوت تمام مخاطبان خود را راضی میکند.

تویوتا لندکروزر:۸۶.۶۴۰$

2020 Toyota Land Cruiser 200 Heritage White 15 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

این SUV گران قیمت راستش ارزش قیمتش را دارد،لندکروزر پول شهرتی را می گیرد که الحق لیاقتش را دارد.این شاسی بلند در تمام زمین ها و آب و هواها آزمایش پس داده است. این ماشین نمی گذارد آب در دل راننده و سرنشینان بدون در نظر گرفتن شرایط تکان بخورد. این SUV را می توان پرچم دار همه دانست.

BMW X7:74.895 دلار

2019 BMW X7 xDrive40i front three quarter in motion 2 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

به جرات می توان گفت که هیجان انگیز ترین خودروی این جمع همین است. تمام لوکس سواران منتظر نسخه هفتم سری ایکس هستند. ماشینی پر از امکانات و آپشن که باید سواری آن را امتحان کرد.

تویوتا هایلندر:قیمت نامشخص$

2020 Toyota Highlander - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

یکی از بزرگترین کراس اوورهای رایج در آمریکا و بازارهای بین المللی. تویوتا با بروز کردن آپشن ها و امکانات آن سعی کرده بعد از لندکروزر نماینده دیگری در بین انتخاب های مشتریان داشته باشد. بی شک یکی با موتوری قدرتمند از تویوتا میتواند رقیبی سرسخت باشد. موتور احتمالی، ۲۹۵ اسب بخاری بوده که این نیرو از ۶ سیلندر به دست می آید.

نیسان آرمادا:۴۸.۴۹۵$

2020 Nissan Armada front three quarter view - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

مگر می شود جایی لندکروزر و تویوتا باشد ولی نیسان و پاترولش آنجا نباشند؟ نیسان آرمادا با ابعادی بزرگتر و قیمتی پایین تر،که صد البته از لحظ فنی نیز قابلیت رقابت با هموطن خودرا دارد حریف قدری است.۵.۸ لیتر،هشت سیلندر خورجینی،۳۹۴ پوند بر فوت گشتاور و ۳۹۰ اسب بخار نیرو آرمادا را به یک خون آشام شیک تبدیل میکند!

سوبارو ایسنت:۳۳.۰۰۵$

2019 Subaru Ascent 2 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

یک از بی سروصدا ترین ولی،ولی در عین حال قدرتمندترین و به صرفه ترین SUV های دنیا همین سوبارو است. هوشمند،مجهز به انواع دوربین و حسگر کنترلی و بصری که به شما در رانندگی کمک میکنند به علاوه بسیاری قابلیت دیگر که مطمئنا شما را عاشق آن میکند، ترکیبی است که آنرا جزء بهترین SUV های ۲۰۲۰ کرده است.

ولووXC90:49.345$

volvo 1 - 15 تا از بهترین SUV های بازار در سال 2020

غیر ممکن است از خودروی لوکس نام ببرید و نام ولوو با آن طراحی چکشی چراغ جلوی چشمانتان نیاید،مخصوصا اگر سعادت دیدن از نزدیکش را هم داشته باشید.

نسل دوم آن،مطمئنا پرچمداری خوش آوازه برای کمپانی ولوو خواهد بود. نسلی که مدل ۲۰۱۶ را از خواطر ها پاک کرده و خودرا جایگزین آن میکند. کیفیت مواد داخل بینظیر،انعطاف پذیری در رانندگی، ترغیب به هیجان در رانندگی از ویژگی های بارز آن است. فراموش نکنید که لیست بلندبالایی از لوازم ایمنی این اطمینان خاطر را فراهم آورده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.