10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

یکی از بیشترین سوال هایی که برای افراد معمولی شاید بیشتر پیش بیاید،میزان مصرف سوخت خودروهای لوکس است. در این مقاله سعی داریم تا ۱۰ تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف در بازار روز دنیا را خدمت شما معرفی کنیم. این مقاله خارج از طبقه بندی های خاصی بوده و انواع خودروهای بنزینی کم مصرف لوکس،هیبریدو پلاگ این هیبرید است،توجه داشته باشید که این خودرو ها همگی مدل ۲۰۲۰ هستند.

BMW 530e 2020 آی پرفورمنس-بیش از ۲۷ مایل بر گالن(ترکیبی)

2018 BMW 530e eDrive front three quarter in motion 02 1 - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

باطری بزرگتر برای مدل ۲۰۲۰بی ام و ۵۳۰e این اجازه را میدهد تا مصافت بیشتری را با یک گالن سوخت بپیمایید.۵۳۰e  مجهز به یک پیشرانه۲.۰ لیتری توربو با چهار سیلندر می باشد که در کنار خود یک موتور الکتریکی نیز دارد. این خودرو قادر است تا نیروی خود را به هر چهار چرخ منتقل کند که در میان ماشین های لوکس متوسط او تبدیل به یک پیشتاز می شود.

مرسدس بنز CLA 250 2020-بیش از ۲۸ مایل بر گالن(ترکیبی)

2020 Mercedes Benz CLA 250 4M jupiter red 20 - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

یکی دیگر از محصولات مرسدس بنز همین CLA است که با وارد شدن به کلاس A خودروهای بنز خودنمایی می کند. این خودرو با مصرف بسیار پایین خود و قابلیت چهار چرخ متحرک یکی از بهترین و کم مصرف ترین خودروها در میان لوکس ها است.

آئودی A3 FWD مدل ۲۰۲۰-بیش از ۳۰ مایل بر گالن(ترکییبی)

2017 Audi A3 sedan front side in motion - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

یکی از قدیمی ترین ماشین های لوکس در بازار همین آئودی A3 می باشد. موتور۲.۰ لیتری توربو با ۴ سیلندر که در سه قدرت متفاوت قابل عرضه است. اما یکی از نقاط ضعف آن در مقابل رقبایش می تواند نیرو محرکه در چرخ جلو باشد.

BMW330i مدل ۲۰۲۰-بیش از ۳۰ مایل بر گالن(ترکیبی)

2019 BMW 330i front three quarter in motion - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

علی رغم مدل پایه بودن، بی ام و می تواند همزمان عملکرد فنی عالی و مصرف سوخت بهینه را عرضه کند. ۲۵۵ اسب بخار و ۲۹۵ پوندبر فوت را به کمک موتور ۲.۰ لیتری توربو و چهار سیلندر خروجی آن است که توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

آئودی A4 FWD  مدل ۲۰۲۰- بیش از ۳۰ مایل بر گالن(ترکیبی)

2020 Audi A4 Euro spec in motion e1557946930320 - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

جدیدترین مدل آئودی A4 از حالت اسپورت مود و نمای داخل لذت بخش تری برخوردار شده است. مانیتور بزرگ در میانه داشبورد و نیرو محرکه در چرخ جلو لذت سواری آئودی A4  را بیشتر کرده است. این خودروی لوکس علی رغم موتور ۲.۰ لیتری توربو با چهارسیلندر، قادر به تولید ۲۴۸ اسب بخار و ۲۷۳ پوند بر فوت گشتاور است.

ولووS60/V60 T8  مدل ۲۰۲۰ بیش از ۳۰ مایل بر گالن(ترکیبی)

2019 Volvo S60 T8 Polestar Engineered front three quarter - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

باطری جدید ولوو کمک میکند تا مصافت بیشتری را با گالن سوخت ثابت طی نمایید. طی کردن ۲۲ مایل با نیروی الکتریکی و ۵۱۰ مایل جمعا او را تبدیل به یکی از کم مصرف ترین و در عین حال لوکس ترین خودروی های این جمع کرده است. با توجه به مصرف کم سوخت، زیر پای راست شما نیرویی معارل ۴۱۵ اسب بخار و ۴۹۵ پوند بر فوت گشتاور است. به قدرت به همراه نمای داخلی بسیار لوکس و جذاب لذت سواری این خودروی اسکاندیناویایی را دوچندان میکند.

ولووS90 T8 مدل ۲۰۲۰- بیش از ۳۰ مایل بر گالن(ترکیبی)

2018 Volvo S90 T8 Inscription front three quartter 02 - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

S90 با ۴۰۰ اسب بخار،دارای مصرف سوخت بسیار بهینه ای است که در عین حال لوکس بودن را از یاد نبرده است. این خودرو پلاگ این هیبرید بوده و می تواند ۲۱ مایل را با نیروی الکتریکی خالص طی کند که در مجموع دونوع سوخت ۴۹۰ مایل می شود. داخل کابین بسیار شیک و با تزئینات مدرن تکمیل شده است که به همراه موتور قدرتمند، حس قدرت را به شما القا می کند.

لینکلن MKZ هیبرید مدل ۲۰۲۰- بیش از ۴۱ مایل بر گالن(ترکیبی)

2017 Lincoln MKZ front three quarter - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

علی رغم نام و آوازه نه چندان فراوان لینکلن، چنین مصرف سوختی بسیار تعجب بر انگیز است و باید اعتراف کرد که علاوه بر لوکس بودن در نمای خارج و داخل، از مصرف سوخت بسیار خوبی نیز بر خوردار است. موتور ۲.۰ لیتری و چهارسیلندر خطی به همراه موتور الکتریکی می توانند ۱۸۸ اسب بخار نیروی ترکیبی تولید کنند که قابل قبول می باشد. بهترین قسمت نیز اینجاست که MKZ هیبرید هم قیمت مدل بنزینی می باشد.

لکسوس ES300h مدل ۲۰۲۰- بیش از ۴۴ مایل بر گالن(ترکیبی)

2019 Lexus ES 300h 012 - 10 تا از بهترین خودروهای لوکس و کم مصرف

لکسوس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های خودروی لوکس در دنیا مدلES  را در سری سدان روانه بازار نموده تا قابلیت های خود را به رخ رقبا بکشاند. موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی با یک موتور الکتریکی جفت شده اند که موتور الکتریکی با فناوری CVT و موتور الکتریکی با فناوری نیکل-فلز و نیروی هیبرید باطری، نیرو محرکه این قصر مجلل متحرک را تشکیل می دهند. نیروی ترکیبی خارج شده از مورهای این خودرو ۲۱۵ اسب بخار است که در مقابل کم مصرف بودن بسیار قابل توجه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.