تویوتا کمری 2020 و تویوتا Avalon در انتظار عرضه

تویوتا کمری ۲۰۲۰ و تویوتا Avalon خودروهای سدانی که هنوز مشتریان و طرفداران خود را دارند.

تعداد فروش

با توجه به اینکه تعداد بیشتری از مردم در حال رفتن به سمت خودروهای SUV و کراس اوور هستند تویوتا هنوز معتقد است که عده ای از مردم وجود دارند که ترجیح می دهند یک خودروی سدان خریداری کنند. در یک سال گذشته فروش خودروی تویوتا کمری با ۱.۶ درصد کاهش به تعداد ۲۸۵.۰۵۸ دستگاه در سال رسیده است و محصول دیگرش تویوتا Avalon با ۱۶ درصد کاهش به تعداد ۲۴.۲۰۸ دستگاه در سال رسیده است. با وجود این همه کاهش در خرید خودروهای سدان تویوتا هنوز مشتریان سدان خود را دارد.

برخی از این افراد احتمالا بدون اینکه نیازی به خرید خودروهای SUV داشته باشند می خواهند که از سیستم های چهار چرخ متحرک این خودروها استفاده کنند. این دو سدان کمپانی می تواند نیازهای مشتریان را برطرف کند.

2020 toyota camry awd - تویوتا کمری 2020 و تویوتا Avalon در انتظار عرضهپیشرانه

سیستم دینامیکی Torque Control AWD  که برای مدلهای ۲۰۲۰MY Camry و ۲۰۲۱MY Avalon در دسترس است ، از RAV4 گرفته شده است و منحصراً در اتومبیل های مخصوص ایالات متحده موجود است. بسته به شرایط ، این سخت افزار قادر خواهد بود تا حداکثر ۵۰٪ از گشتاور موتور را به محور عقب بفرستد و در صورت عدم نیاز به AWD ، کوپل کنترل شده الکترومغناطیسی شفت را از دیفرانسیل جدا می کند تا مصرف سوخت را کاهش دهد.

AWD فقط با پیشرانه بنزینی ۲.۵ لیتری چهار سیلندر که یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است عرضه می شود. این پیشرانه برای  مدل های تویوتا کمری LE, XLE و SE حداکثر قدرت ۲۰۲ اسب بخار قدرت را تولید می کنند در حالیکه مدل های کمری XSE و Avalon XLE قدرت ۲۰۵ اسب بخاری تولید می کنند.

2020 toyota camry awd 2 - تویوتا کمری 2020 و تویوتا Avalon در انتظار عرضه

تویوتا پیشرانه دیگری برای مدل های دیگر این خودرو در نظر گرفته است که با مشخصات ۶ سیلندری و حجم ۳.۵ لیتری قادر است ۳۰۱ اسب بخار قدرت تولید کند. در طراحی داخلی تویوتا با استفاده از ترکیبی از رنگ های مشکی و قرمز که در بخش های مختلف خودرو دیده می شود سعی کرده است تا زیبایی خودرو را هر چه بیشتر نمایان کند.

پیشرانه هیبریدی

اطلاعاتی در مورد اینکه تویوتا قصد دارد نسخه های هیبریدی این خودرو را تولید کند هنوز منتشر نشده است اما با توجه به سابقه این کمپانی در تولید محصولاتش این احتمال بسیار بالا است.

تویوتا می گوید سیستم AWD ساخته شده است تا هر زمان لازم باشد فوراً مجدداً درگیر شود و سدان ها را تقریبا به یک خودروی FWD تبدیل می کند با حجم صندوق فضای داخلی مناسب برای مسافران.

2020 toyota camry awd 3 - تویوتا کمری 2020 و تویوتا Avalon در انتظار عرضه

این سیستم اضافی که تویوتا بر روی این محصول قرار داده است کمی بر وزن خودرو نیز افزوده است به طوری که این محور اضافی ۱۶۵ پوند ( ۷۵ کیلوگرم ) بر وزن خودرو افزوده است و کمری جدید را سنگین تر از خواهر و برادرانش کرده است.

قیمت

تویوتا کمری ۲۰۲۰ AWD نسل جدید از چند ماه اینده و با امدن بهار و تویوتا Avalon از پاییز سال بعد وارد بازار خواهند شد قیمت نهایی این خودروها هنوز مشخص نشده است اما با توجه به قیمت های قدیمی باید در محدوده ای بین ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار داشته باشد.

منبع : Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.