BMW از سیستم دیجیتالی برای ورود به خودرو رونمایی کرد

Bmw از یک کلید دیجیتال برای ورودی خودروها رونمایی کرد

این کلید دیجیتال همان تلفن همراه راننده است که که با استفاده از سینگنال های ارسال شده از گوشی به عنوان یک ریموت کنترل عمل می کند.

BMW اخیرا از یک سیستم هوشمند برای جایگزین کردن ریموت کنترل ها رونمایی کرده است که قرار است در نسل بعدی محصولاتش از ان استفاده شود. این تکنولوژی قادر خواهد بود علاوه بر باز و بسته کردن درب های خودرو از راه دور ماشین را روشن کند. این سیستم همچنین می تواند با استفاده از نرم افزار BMW Connected به افراد و اعضای خانواده نیز اجازه دسترسی می دهد.

عملکرد

dims - BMW از سیستم دیجیتالی برای ورود به خودرو رونمایی کرد

تلفن های همراه به کمک تکنولوژی NFC می توانند با نزیک شده به درب خودرو و قرار گرفتن در فاصله مشخصی درب های خودرو را باز و بسته کنند. این تکنولوژی در حال حاضر فقط بر روی گوشی های اندرویدی کار می کند در حالیکه این خودروها  هنوز از سیستم Android Auto پشتیبانی نمی کنند و در حال حاضر با تکنولوژی Android Auto سازگار هستند.

images - BMW از سیستم دیجیتالی برای ورود به خودرو رونمایی کرد

BMW می گوید که نسل بعدی محصولاتش از این  سیستم پشتیبانی می کنند و این کلید های دیجیتال ایمن تر از ریموت کنترل های فعلی خواهند بود.

بر اساس گفته های مسئولین این کمپانی این فناوری جدید با محدوده نسبتا خوب انرژی کمی برای انتقال سینگنال ها مصرف خواهد کرد به گونه ای که صاحبان خودروها می توانند با نگهداشتن تلفن های خود در جیب و نزدیک شدن به خودرو درب اتومبیل را باز کنند و نیازی به نزدیک کردن تلفن همراه به دستگیره های درب خودرو برای باز کردن نیست.

images original 35884 DigitalKeyGroup2 - BMW از سیستم دیجیتالی برای ورود به خودرو رونمایی کردپهنای باند گسترده این فناوری احتمال حمله و دزدی سارقان را به طرز چشمگیری کاهش می دهد زیرا سارقان با کپی کردن سیگنال های ارسال شده توسط ریموت کنترل ها از ان ها برای باز کردن درب خودرو و دزدیدن ان استفاده می کنند.

BMW به عنوان بخشی از نقش خود با کنسرسیوم اتصال اتومبیل (CCC) ، در هنگام ورود به خودرو با سیستم های ورود دیجیتالی و بدون کلید ، به دنبال پروتکل های استاندارد امنیتی برای صنعت خودرو است.

منبع : Caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.