بوگاتی چیرون با یک رنگ جدید به بازار عرضه خواهد شد

بوگاتی چیرون با یک رنگ سیاه خاص

بوگاتی اخیرا نسخه جدیدی از شیرون را با یک رنگ سیاه منحصر به  فرد رونمایی کرده است که قرار است وارد بازار شود.

یک خودرویی گران و منحصر به فرد

هنگامی که صحبت از خودروهای فوق سریع و گران قیمت می شود بوگاتی به احتمال خیلی زیاد در صدر این لیست قرار میگیرد. خودروهای تولید شده توسط این کمپانی توانسته اند رکورد های مسیرهای مسابقه را بشکنند. محصولات این کمپانی قبل از اینکه به تولید رسمی برسند پیش فروش می شوند.

bugatti chiron noire 1 - بوگاتی چیرون با یک رنگ جدید به بازار عرضه خواهد شد

بوگاتی در اوایل سال جاری طرح ماشین سیاه یا La Voiture Noire را مطرح کرد و تصمیم گرفت گرفت که دو مدل از چیرون را با نام های Noire Sportive و Chiron Noire elegance برای مشتریانش فراهم کند.

بیشتر قسمت های بیرونی ظریف elegance با پوشش فیبر کربن پوشیده شده است و قسمت های مشبک جلو پنجره ایینه ها و حتی کالیپرهای ترمز نیز پوششی سیاه رنگ دارند.

bugatti chiron noire - بوگاتی چیرون با یک رنگ جدید به بازار عرضه خواهد شد

نام Noire را می توان قسمت های کناری و زیرین بال خودرو مشاهده کرد. این رنگ سیاه در قسمت های داخلی نیز امتداد دارد و می توان همچنان نوشته Noire را بر روی کنسول های میانی ، حاشیه درب ها و قسمت های دیگر دید که نشان دهنده منحصر به فرد بودن هر خودروی بوگاتی است.

بوگاتی چیرون Sportive با بدنه ای از جنس فیبر کربن ساخته می شود و تمام عناصر تشکیل دهنده ان مانند اگزوزها ، چرخ ها ، اسپویلرها و قسمت های مشبک جلو وعقب همگی با رنگ سیاه عرضه می شوند. قسمت های داخلی این خودرو نیز همانند elegance با پوششی سیاه رنگ عرضه خواهد شد و نوارهای کرومی رنگ در بیرون و قسمت های داخلی باعث زیباتر شدن این خودرو شده است.

CRMRECUIOUACFEP4J5JVKZS5TM - بوگاتی چیرون با یک رنگ جدید به بازار عرضه خواهد شد

پیشرانه و قیمت

صرف نظر از اینکه کدام یکی از این مدل ها را انتخاب کنید ، هر دو خودرو همچنان از پیشرانه توربوشارژ ۸ لیتری ۱۶ سیلندر که قادر است ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند بهره مند خواهید شد. این مدل ها با تعداد محدود ۲۰ عدد به تولید خواهند رسید و تحویل ان ها از ۳ ماهه دوم سال ۲۰۲۰ با قیمت اولیه ۳,۳۰۵,۴۴۵ دلاری اغاز خواهد شد.

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.