فورد رنجر رپتور: خودروی جدید ناوگان پلیس

فورد رنجر رپتور یک خودروی پلیسی جدید

پلیس انگلستان در حال ازمایش کردن نسل جدیدی از خودروها برای ورود به ناوگان خودش است تا بتواند با قدرت بیشتری به مقابله با کلاهبردان بپردازد ، فورد رنجر رپتور یکی از این وسایل نقلیه است.

خودروهای سایز کوچک در انگلستان مانند فیات پاندا سال ها مورد تمسخر قرارگرفته اند زیرا سارقان و کلاهبرداران حتی با پای پیاده نیز می توانند از دست انان فرار کنند.

c0gyayaywvbgwngebkh0 - فورد رنجر رپتور: خودروی جدید  ناوگان پلیس

پلیس انگلستان به تازگی در حال تست کردن فورد رنجر رپتور است تا بتواند از ان در عملیات های ویژه ای استفاده کند. در حالیکه فورد رپتور از نظر ظاهری و توانایی قابلیت جایگزین شدن برای خودروهای سدان ولوو ، BMW ، واگن ها و SUV ها ندارد ولی پلیس راهنمایی و رانندگی اکنون به طور گسترده ای از این خودرو استفاده می کند که می تواند در نواحی مختلفی انجام عملیات داشته باشد.

ey1rza5njes5kjas4a0c - فورد رنجر رپتور: خودروی جدید  ناوگان پلیس

بریتانیا دارای ۴۸ نیروی پلیس در سراسر کشور است و در حالی که همه آنها فرصتی برای آزمایش فورد رنجر رپتور نخواهند داشت اما در ماه های این خودرو برای انجام تست های مختلف رزرو خواهد شد.

بر اساس گفته های سخنگوی فورد به مجله Autocar UK : ما فقط تغییر چهره نمی دهیم.

ford ranger raptor police car ready for the chase with baja desert race mode 139357 7 - فورد رنجر رپتور: خودروی جدید  ناوگان پلیس

فورد رنجر رپتور با تجهیزات پلیس کاملا مجهز شده است و به عنوان یک ماشین پلیس در دنیای واقعی شروع بکار خواهد کرد.

وانت توسط بخش ویژه وسایل نقلیه فورد بریتانیا در اسکس تهیه شده است ، اما به غیر از نشان های پلیس ، چراغ ها و تجهیزات رادیویی این وسیله نقلیه در شرایط استاندارد قرار دارد.

طبق بیانیه منتشر شده توسط فورد انگلستان ، پلیس ولز جنوبی از نخستین افرادی هستند که فورد رپتور استفاده می کنند.

ford ranger raptor uk police car 1 - فورد رنجر رپتور: خودروی جدید  ناوگان پلیس

فورد بریتانیا همچنین نسخه ای از وسیله نقلیه پیشرفته Ford Focus ST را در جاده ها قرار داده است که می تواند برای کارهای گشت زنی در بزرگراه ها مورد استفاده قرار گیرد.

در ماه های آینده هر دو وسیله نقلیه بدون هیچ هزینه ای برای هر ۴۸ بخش پلیس در نظر گرفته می شوند.

برخلاف ناوگان های پلیس استرالیا که توسط ایالت ها و سرزمین ها اداره می شوند ، وسایل نقلیه پلیس در انگلیس توسط ۴۸ منطقه پلیس اداره می شود.

ford ranger raptor uk police car - فورد رنجر رپتور: خودروی جدید  ناوگان پلیساین اولین بار نیست که پلیس انگلستان وسایل نقلیه با کارایی بالا را به ناوگان خود وارد می کند.

خودروهای قبلی استفاده شده در این بخش عبارتند از Mitsubishi Lancer Evolution ، Subaru WRX و Lexus IS-F که همگی از سدان های خوب بازار بودند.

در همین حال ، فورد استرالیا می گوید در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه فورد رنجر رپتور به ناوگان پلیس محلی برای ارزیابی وجود ندارد.

منبع : caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.