فراری F8 تریبوتو در امارات

مقدمه:

PassioneFerrari 117 1024x768 - فراری F8 تریبوتو در امارات

بالاخره شاهد حضور یکی از جدید ترین محصولات فراری در امارات هستیم، فراری F8 تریبوتو مدل ۲۰۲۰. این فراری تکامل یافته به نوعی ۴۵۸ بوده و برای رقابت مستقیم با کوروت C8 ساخته شده است. اما هیجان این نکته اینجاست که احتمالا در بیخ گوش کشور عزیزمان ایران این اتفاق قرار است بیافتد. مطمئنا هنگامی که شورولت،کوروت جدید رو معرفی کرد، فراری با خودش فکر میکرد چگوه می توان پوز این تازه وارد را به خاک بمالد؟ و توانست راه حل را پیدا کند.” یک رقیب مستقیم”.کلاس بدنه فراری F8 دقیقا همانند کوروت و در همان کلاس است.

رقابت فراری در آمریکا با ورود نمایندگی های این خودرو سازی به ایالات متحده با خودروسازان این کشور بیشتر شد. این رقابت سالهای سال به طول انجامیده و اکنون با ارائه کوروتC8  جدید فراری به فکر F8 تریبیتو افتاد و اکنون این خودرو در امارات در دسترس است.

PassioneFerrari 100 1024x768 - فراری F8 تریبوتو در امارات

ویزگی های فراری F8 تریبوتو؛

ظاهر F8 تریبوتو:

همچون سایر اعضای خانواده محترم فراری، چشمانی گیرا و با جذبه نقطه برجسته این خودرو در ننمای جلو را تشکیل می دهد. فرو رفتگی نسبتا بزرگ روی کاپوت نیز خشونت در چهره فراری F8 را بیشتر کرده است.

Ferrari F8 Tributo 6 - فراری F8 تریبوتو در امارات

رینگ های نسبتا بزرگ که بخش بزرگی از گلگیر خودرو چه در جلو و چه در عقب را تشکیل می دهد. اتاق سرنشینان در وسط خودرو تعبیه شده است تا حس ناب رانندگی با یک فراری را تجربه کنند. همچنین موتور خودرو نیز درست پشت سر سرنشینان قرار دارد تا صدای زوزه های F8 تریبوتو رسا و واضح در مغز راننده بپیچد.

در نمای عقب نیز چراغ های دوقلوی معروف فراری قرار دارند که از دور نیز بتوانید تشخیص بدهید که شما پشت سر یک فراری قرار دارید. در پایین نیز یک پک کامل دفیوزر قرار دارد که وظیفه هدایت و کنترل خودرو در سرعت های بالا را بر عهده دارد.

PassioneFerrari 49 1024x768 - فراری F8 تریبوتو در امارات

ویژگی های فنی فراری F8 تریبوتو؛

یک موتورV8 در پشت سر راننده که حجمی معادل ۳.۹(۴) لیتر دارد که تنفس طبیعی است. خروجی این موتور ۷۲۰ اسب بخار دردور موتور ۷.۰۰۰دور بر دقیقه است. گشتاوری که به چرخ های فراری F8 تریبوتو منتقل می شود ۷۷۰ نیوتن متر در دور موتور۳.۲۵۰ است. این خروجی فراری F8 تریبوتو را به رقیب جدی علاوه بر کوروت برای مکلارن ۷۲۰s و لامبورگینی هوراکان اوو نیز هست و خط و نشانی غیر مستقیم برای آنها کشیده است.

۰-۱۰۰ فراری، ۲.۹ ثانیه و ۰-۲۰۰ کیلومتر را در ۷.۸ ثانیه طی میکند. بیشینه سرعت F8 تریبوتو نیز ۳۴۰ کیلومتر است که به راحتی میتواند تصورات شما از فراری را به حقیقت بپیوندد.

PassioneFerrari 48 1024x768 - فراری F8 تریبوتو در امارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.