استون مارتین از خودروی DBS کنکورد پرده برداری کرد.

استون مارتین از خودروی DBS سوپر لگرا کنکورد پرده برداری کرد.

این وسیله نقلیه شما را از نیویورک به لندن سریعتر از یک DBS معمولی نمی رساند اما با این وجود استون مارتین برای این نسخه کنکورد مراسمی برگزار خواهد کرد.

aston martin dbs superleggera concorde edition - استون مارتین از خودروی DBS کنکورد پرده برداری کرد.

خودروی DBS سوپر لگرا کنکورد به صورت محدود توسط استون مارتین وارد خط تولید این کمپانی می شود تا یاداورهواپیمای معروف بریتیش ایرویز شود. هواپیمایی که برای برای نخستین بار توانست به عنوان یک هواپیمای مسافربری به سرعت یک ماخ ( ۹۸۰ کیلومتر بر ساعت ) برسد.

این کمپانی هواپیمایی با همکاری شرکت استون مارتین قصد دارند تا این خودرو را تولید کنند و تنها تعداد ۱۰ عدد از این محصول ساخته خواهد شد و در کنار دیگر محصولات این کمپانی قرار خواهد گرفت.

aston martin dbs superleggera concorde edition 2 - استون مارتین از خودروی DBS کنکورد پرده برداری کرد.

Concorde Edition که توسط سرویس سفارشی سازی Aston Martin ساخته شده است ، با یک سقف فیبر کربنی که دارای یک گرافیک Concorde است عرضه خواهد شد.

رنگ قرمزی که از ستون جلوی این خودرو تا انتهای سقف کشیده شده است یکی از رنگ های اصلی در نماد بریتانیا به حساب می اید.

همچنین رنگ های بریتیش ایرویز بر روی سقف سوپرلگرا ، باله های هوایی و دفیوزر عقب اعمال شده است و یک ارم بریتیش ایرویز نیز در قسمت چرخ های این خودرو قرار گرفته است که به عنوان مشخصه این خودرو شناخته می شود.

1575177925476 - استون مارتین از خودروی DBS کنکورد پرده برداری کرد.

کابین

در قسمت داخلی نیز شاهد تفاوت هایی با نسخه های معمولی DBS هستیم که از این تغییرات می توان به پدال های شیفتر جدید که از جنس تیتانیوم ساخته شده اند و نشانه های مختلفی که باعث یاداوری هواپیمای کنکورد ۱۹۶۹ می شود از جمله اعداد ۲.۰۴ ماخ و ۶۰ هزار فوت که مربوط به ارتفاع و سرعت پرواز این هواپیما می باشد و در قسمت پشتی افتابگیر این خودرو روبه روی راننده نوشته شده است.

aston martin dbs superleggera concorde edition 1 - استون مارتین از خودروی DBS کنکورد پرده برداری کرد.

پیشرانه

متأسفانه ، نسخه Concorde سریعتر از DBS Superleggera معمولی نیست و مطمئناً بدون کمک نمی تواند به سرعت صدا (۱۲۳۵ کیلومتر در ساعت) برسد.

همانند DBS Superleggera معمولی ، Concorde Edition دارای یک موتور ۵.۲ لیتری توئین توربو V12 است که دارای قدرت ۵۳۳ کیلو وات و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متر است.

گفته می شود حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت است و زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۳.۴ ثانیه می تواند برسد.

فقط ۱۰ اتومبیل Concorde Edition ساخته می شوند و از طریق نمایندگی های این شرکت در بریستول انگلیس خریداری می شوند.

Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition 2020.17 1585x1080 - استون مارتین از خودروی DBS کنکورد پرده برداری کرد.

اگرچه این تعداد فقط نمادی برای این هواپیما است و فقط ۱۴ هواپیمای کنکورد وارد خدمات تجاری انگلستان شده اند، هفت فروند برای شرکت بریتیش ایرویز و هفت فروند دیگر برای شرکت ایرفرانس .

این تعداد محدود به دلیل هزینه های سنگین این جت که به شرکت ها وارد می کرد اعمال شد همچنین یک کابین متراکم و ظرفیت کم مسافر دلیلی برای استفاده نکردن این هواپیما در مسیرهای طولانی شده است.

2020 aston martin dbs superleggera concorde edition 12 - استون مارتین از خودروی DBS کنکورد پرده برداری کرد.این هواپیما قادر بود با سرعت دو برابر سرعت صوت پرواز کند و به دلیل سرو صدای بیش از اندازه ای تولید می کرد فقط مجوز پرواز بر روی اب های ازاد به این هواپیما داده شد و بعد از ان به مسافرت بین نیویورک و اروپا محدود شد.

منبع : Caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.