نیسان GT-R50 با یک طراحی ایتالیایی

نیسان GT-R50 با یک طراحی ایتالیایی به بازار عرضه خواهد شد

اولین مدل این خودرو قرار است در نمایشگاه ژنو سال اینده به نمایش عموم در بیاید. بعد از اینکه نیسان نسخه کانسپت این خودور را به نمایش در اورد و بعد از ان به عنوان محصول جدید این کمانی اعلام گردید ، سرانجام این کمپانی اعلام گرد که از اواخر سال اینده نسخه های اولیه این خودرو با تعداد محدودی به بازار عرضه خواهند شد.nissan gt r50 by italdesign production design 2 - نیسان GT-R50 با یک طراحی ایتالیایی

اولین نسخه از خودروی جدید GT-R با همکاری یک شرکت ایتالیایی طراحی شده است و قرار است در نمایشگاه ژنو سال ۲۰۲۰ به نمایش در بیاید.

بر اساس سخنان منتشر شده توسط باب لاشلی یکی از مسئولین کمپانی نیسان ، مشتریان ما همکاری با شرکت های ایتالیایی را که سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید خودروهای فوق العاده دارند استقبال کرده اند. تجربه GT-R50 با این شرکت ها باورنکردنی بوده است و می توانم با اطمینان بگویم که هر خودروی تولید شده یک شاهکارمستقل خواهد بود.

nissan gt r50 by italdesign production design 3 - نیسان GT-R50 با یک طراحی ایتالیایی

نیسان قصد دارد تنها ۵۰ نمونه از این خودرو را با توجه به تعداد قابل توجهی سپرده که از مشتریان در حال حاضر گرفته شده است تولید کند. تعداد محدودی ظرفیت نیز همچنان باقی مانده است برای کسانی که به این خودرو علاقه دارند.

nissan gt r50 by italdesign production design 4 - نیسان GT-R50 با یک طراحی ایتالیایی

قیمت

بسته به منطقه زندگی افراد مشتریان می توانند از اواخر سال ۲۰۲۰ تا پایان سال ۲۰۲۱ پشت فرمان خودروهای خود بنشینند.

قیمت پیش بینی شده برای این خودرو در حدود ۹۰۰ هزار یورو در نظر گرفته شده است مبلغی در حدود ۱.۲ میلیون دلار که بر اساس شرایط فعلی تقریبا ۵ برابر قیمت GT-R Nismo ارزش گذاری شده است.

nissan gt r50 by italdesign production design 6 - نیسان GT-R50 با یک طراحی ایتالیایی

پیشرانه

این خودروی  سوپر اسپرت که به مناسبت پنجاهمین سالگرد GT-R در سال ۲۰۱۹ و گروه Italdesign در سال ۲۰۱۸ تولید شده است.

این خودرو با یک پیشرانه ۶ سیلندر V شکل توئین توربو ۳.۸ لیتری  که قادر است ۷۱۰ اسب بخار ( ۵۲۹ کیلو وات ) قدرت یا ۱۱۰ اسب بخار بیشتر از نسخه استاندارد Nismo تولید کند.

گشتاور این خودرو نیز ار مقدار ۶۵۲ نیوتن متر ( ۴۸۱ پوند – فوت ) به مقدار ۷۸۰ نیوتن متر ( ۵۷۵ پوند – فوت ) افزایش پیدا کرده است.

nissan gt r50 by italdesign production design - نیسان GT-R50 با یک طراحی ایتالیایی

منبع : Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.