لندروور رنج روور ووگ 2020

این بار لندروور برای رقابت با سایر لوکس ها رنج روور ووگ نسخه ۲۰۲۰ را به روز آوری کرده است. این بار امارات میزبان این لوکس انگلیسی است. در این مقاله تمام اهتمام ما بر آن بوده تا تمام جزئیات این قصر لوکس انگلیسی را جزء به جزء بررسی کنیم.

2020 Land Rover Range Rover Vogue 1 - لندروور رنج روور ووگ 2020

مقدمه؛

سال هاست که لندروور برای رقابت با لوکس سازان آلمانی،ژاپنی و آمریکایی نسخه های متفاوت را ارائه می کند ولی رنج روور ووگ، به عنوان یک شاسی بلند فول سایزو البته بسیار لوکس مورد توجه بسیاری از علاقه مندان خودرو در سراسر دنیا قرار گرفت. رنج روور با ارائه نسخه ۲۰۲۰ لندروور ووگ در تلاش است تا از رقبای خود جا نمانده و طرفداران خود را امیدوار نگه دارد.

در مدل ۲۰۲۰ رنچ روور ووگ تمام انتظارات تا حد مقبولی ارتقاء داده شده اند. قابلیت آفرودی و آنرود، راحتی سرنشینان و امکانات رفاهی و قابلیت های فنی ووگ آنرا به رقیبی قدر تبدیل کرده است.

2020 Land Rover Range Rover Vogue 2 - لندروور رنج روور ووگ 2020

نمای ظاهری؛

اتاق مشابه سری قبل که توسط شیشه هایی دودی کابین آن محصور شده است.جلو پنجره مشهور رنج روور زنبوری که گوشه سمت راست پایین و به رنگ سبز منقش به نام لندروور است. چرخ هایی با سایز ۲۰ و بزرگ در گلگیر ماشین که به زیبایی هر چه تمام طراحی شده اند.

چراغ های جلو ظاهری تیز و هوشیار به رنج روور ووگ داده است. چراغ های عقب نیز تا حدودی نمای خمار داشته ولی فرم همیشگی خود را حفظ کرده اند. درست در وسط درب عقب، نام رنج روور به شکلی که هر بیننده ای بدون زحمت آنرا ببیند،نقش بسته است. اگزوزی با دو خروجی بزرگ نیز در انتها نصب شده است، تا به راحتی حجم گاز های خروجی موتور سهمگین رنج روور را تحمل کند.

یکی دیگر از زیبایی های رنج روور ووگ خطی فرو رفته و در طول خودرو که از انتهای چراغ های جلو شروع شده و در طی بدنه طویل رنج روور امتداد دارد و در انتها به چراغ های عقب خودرو رسیده است.

2020 Land Rover Range Rover Vogue 4 - لندروور رنج روور ووگ 2020

نمای داخلی؛

بزرگترین و بازر ترین ویژگی داخل کابین که در نگاه اول چشم را به خود جذب میکند، چرم قرمز استفاده شده در داشبورد و صندلی ها و حتی فرمان است. این هارمونی از تضاد رنگ در داخل و خارج گرفته شده و بسیار چشم نواز است.

کنسول وسط ساده و عاری از هرگونه پیچیدگی، یک مانیتور ۱۳ اینچی در وسط داشبورد رنج روور کمک بسیاری به راننده در مسیر یابی و یا استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه میکند.

2020 Land Rover Range Rover Vogue 7 - لندروور رنج روور ووگ 2020

مشخصات فنی؛

رنج روور ووگ قابلیت سفارش دو موتور را دارد، شش و هشت سیلندر خورجینی. که شش سیلندر بر روی مدل پایه و هشت سیلندر توربو شارژر دار بر روی مدل پرایم نصب می شود.

موتور ۸ سیلندر آن ۵.۰ لیتر حجم داشته و توان خروجی ووگ ۵۲۵ اسب بخار است که در دور موتور ۶۰۰۰دور بر دقیقه به آن دست می یابید. گشتاور رنج روور ووگ نیز ۶۲۵ نیوتن متر است که در دور موتور ۲.۵۰۰-۵.۵۰۰ است.

این میزان نیرو و گشتاور توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.رنج روور ووگ ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت را نیز در ۵.۹ ثانیه طی میکند که نسبتا مناسب است. مصرف سخت این موتور حجیم و قدرتمند نیز در نوع خود جالب است،۱۷.۴ لیتر در صد کیلومتر.

2020 Land Rover Range Rover Vogue 8 - لندروور رنج روور ووگ 2020

خلاصه اطلاعات خودرو؛

قیمت لندروور رنج روور ووگ؛ ۴۷۴.۰۰۰ تا ۵۵۰.۰۰۰ درهم(امارات)

استایل بدنه؛۵- درب

طول؛۵ متر

موتور؛۵.۰ لیتری،۵۲۵ اسب، هشت سیلندر خورجینی،۶۲۵ نیوتن متر گشتاور

چهارچرخ متحرک

مصرف سوخت؛۱۷.۴ لیتر در صد کیلومتر

ماکسیمم سرعت؛۲۲۵ کیلومتر بر ساعت

وزن؛۲۴۹۷ کیلوگرم

2020 Land Rover Range Rover Vogue 5 - لندروور رنج روور ووگ 2020

2020 Land Rover Range Rover Vogue 6 - لندروور رنج روور ووگ 2020

2020 Land Rover Range Rover Vogue 9 - لندروور رنج روور ووگ 2020

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.