ولوو از 3 خودروی S90 _ V90 و V90 کراس رونمایی کرد

ولوو به تازگی از ۳ خودروی S90 ، V90 و V90 کراس که در حال انجام تست های جاده ای بودند عکس هایی منتشر کرده است و در اینده ای نزدیک قرار است این ۳ محصول را وارد بازارهای جهانی کند.

volvo s90 refresh spy shots 2 - ولوو از 3 خودروی S90 _ V90 و V90 کراس رونمایی کرد

سخت به نظر می رسد زیرا دیدن این تغییرات آسان نیست. سدان های ولوو S90 ، واگن V90 و V90 کراس کانتری به روزرسانی های را در این راه دارند و این عکس ها هر سه خودرو را که در حال انجام آزمایش هوای سرد در سوئد هستند نشان می دهد. با قضاوت در مورد این عکس ها و تصاویر قبلی  این شرکت قصد ندارد ترفندهای گسترده ای برای ظاهر جدید این خودروها در نظر بگیرد.

volvo s90 v90 v90 cc facelift spy photos - ولوو از 3 خودروی S90 _ V90 و V90 کراس رونمایی کردنمای ظاهری

در نمای جلویی در قسمت پایینی سپرها با پوشانده شدن توسط برف امکان مشاهده و تغییراتی که در این قسمت انجام شده است نخواهد بود. در حالت کلی شاهد تغییرات اندکی در نمای ظاهری این خودروها هستیم و به نظر می رسد که ولوو سعی و تلاش چندانی برای طراحی ظاهری جدید برای این خودروها انجام نداده است

volvo v90 cross country refresh spy shots - ولوو از 3 خودروی S90 _ V90 و V90 کراس رونمایی کرد

برف پشت این وسایل نقلیه را پوشانده است که برخی از تغییرات را پنهان می کند. اگر به دقت نگاه کنید ، نواری در قسمت پایین سپر در نزدیکی اگزوزها قابل مشاهده است. ولوو همچنین بخش هایی از چراغهای اتاق را پنهان می کند ، که نشان دهنده ترفندهای طراحی برای آنها نیز هست.
تاکنون قسمت های طراحی شده از داخل کابین نیز منتشر نشده است و به نظر می رسد که در این خودرو ارتقاء سیستم Infotainment انجام شده باشد. باید این کمپانی را همراهی کرد تا اطلاعاتی که از سیستم های ایمنی در این خودرو بکار رفته است ، بدست اورد.

volvo v90 refresh spy shots 1 - ولوو از 3 خودروی S90 _ V90 و V90 کراس رونمایی کردپیشرانه

سیستم های استفاده شده در پیشرانه نیز همچنان ناشناخته باقی مانده است. این کمپانی مجموعه ای از پیشرانه هایی با سیستم های هیبریدی و برقی را در دسترس دارد و باید منتظر ماند تا ببینیم که این کمپانی از کدام پیشرانه ها برای این خودروها استفاده کرد. ولوو همچنین از نسخه جدید موتورهای دیزلی مطالبی را منتشر کرده بود و باید صبر کنیم تا شاهد استفاده از این پیشرانه ها در محصولات جدید این کمپانی باشیم.

volvo v90 refresh spy shots - ولوو از 3 خودروی S90 _ V90 و V90 کراس رونمایی کرد

با توجه به این که این تغییرات چقدر اندک هستند ، ما انتظار نداریم که ولوو خیلی صبر کند تا اولین مدلهای جدید را تولید کند. این شرکت ممکن است برای حفظ مشتریانش و همچنین انجام پیشرفت هایی در محصولاتش خودروهای از خودروهای سدان و واگن جدیدش در اینده ای نزدیک رونمایی کند.

volvo s90 refresh spy shots - ولوو از 3 خودروی S90 _ V90 و V90 کراس رونمایی کرد

منبع : Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.