آخرین شانس؛برنده سواری اولین فورد رپتور پلاس 2020

(گزارش تصویری)

امروز یکی از بهترین روز های عمر است، زیرا شانس سواری اولین فورد رپتور پلاس مدل ۲۰۲۰ شده ایم. خیلی سخت بتوان احساس خود را در مورد لذت سواری فورد رپتور بیان کرد،بنابراین تصمیم گرفتیم تا گزارشی تصویری برای شما تهیه کنیم تا شما هم از لذت سواری بی بهره نمانید.

مقدمه؛

فورد برای رقابت با کابوی های همرده خود مجبور به ارائه نسخه ۲۰۲۰ رپتور بود. اما این رقابت باعث شد تا سرحد جنون فورد رپتور وحشی شده و عرصه را برای رقیبان تنگ تر از همیشه کند.

این در حالی است که در پست قبلی رقیبان رپتور در مسیر آفرودی کولاک به پا کردند. همچنین اثری از محصولات فورد،مخصوصا رپتور نبود. اما در این گزارش یک سفر آفردی کامل را با بروز ترین فورد رپتور پلاس ۲۰۲۰ برایتان محیا کرده ایم. امیدواریم لذت ببرید.

ویژگی های ظاهری؛

از جلو پنجره بزرگ و منقش به نام کبیر فورد شروع کنیم که چشم هر نابینایی را به خود جلب میکند، تا برسیم به چراغ های قرمز و دبلیو شکل عقب رپتور پلاس. یک کابین فول سایز و جادار مخصوص ۶ سرنشین با تمام امکانات آفرودی و رفاهی رپتور را به یک پرچمدار برای فورد تبدیل کرده است.

کاپوت کشیده با یک هواکش بزرگ درست زیر شیشه جلو ترکیبی بینظیر به آن داده است. لاستیک ها و سیستم تعلیق آن از خارخ خودرو نیز مشخص است،درست مثل ورزشکاری با بدنی پخته که زیر هر لباسی مشخص است.

ویژگی های فنی؛

بررسی تمام ویژگی های فنی لازم به یک مقاله تخصصی رپتور پلاس است. اما این هیولای آفرودی در یک کلام،مجهز به تمام امکانات برای یک سفر دشوار است. موتور فورد رپتور پلاس ۲۰۲۰ خوجینی ۶ سیلندر است که حجم آن ۳.۵ لیتر است. موتور رپتور پلاس، دارای خروجی۴۵۰ اسب بخار نیرو و ۵۱۰پوند فوت گشتاور است.

بیشتر از این شما را منتظر نگذاشته و به تماشای تصاویر این گزارش از فورد رپتور پلاس ۲۰۲۰ می رویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.